|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...Jeg var og handlet i dag. Tok med meg handlevogna til bilen for å lesse av varene. Lillegutt satt i kurven og jeg gikk tilbake mot butikken for å sette vogna på plass. Det var mye regn og søledammer. Jeg går mot inngangen. Før jeg vet ordet av det ligger jeg i en stor søledam med handlekurven over meg og lillegutt skriker. Jeg berget ham så godt jeg kunne, men til gjengjeld fikk jeg vogna over meg og hode mitt datt mot asfalten. Det som har skjedd er at det mangler en rist over et "vannløp" utfor butikken. Bortover "vannløpet" er det jo rist, men akkurat her var det en dam og umulig å se at det manglet en rist, så vognen kilet seg nedi og veltet.
![]() |
#3 |
maler
|
![]() Sv: Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...Ingen som reagerte? Det var veldig, veldig merkelig og trist synes jeg.
![]() |
#4 |
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...
Joda, reagerte gjorde noen, de stod og glodde på avstand... Jeg syns også det var trist egentlig. Om ikke på mine vegne, så burde nå noen kommet for å se om det gikk bra med barnet, bare spurt liksom.... Men folk er så travle og skal handle før langweekend og har ikke tid til omtanke for sånne som meg som ligger og spreller i store vanndammer
![]() |
#5 |
Erfaren
|
![]() Sv: Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...Syns og det var rart og trist at ingen kom og hjalp!
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...Helt utrolig at ingen tilbød seg å hjelpe. Kjenner jeg ville spurtet til om det var jeg som så noe sånt. Hjelpe meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...Herlighet, jeg hadde løpt mot deg og hjulpet med barn, deg og handlevogn for å få dere på fote igjen og lurt på om det gikk bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
Siterer. Det er da egentlig mangel på god gammeldags høflighet å ikke i det minste spørre om man skal hjelpe. Så travel er man ikke uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Epikur
|
![]() Sv: Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...Ingen som løp til?
![]() |
#10 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Ja, det hadde virkelig jeg gjort også! Det er helt grusomt at folk bare glor uten å hjelpe til. Godt det gikk bra med deg!
![]() |
#11 |
Palliasjonsnurse
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...All verden.
Babe - storesøs feb 1994 ♥, mellomsøs des 1996 ♥, lillesøs aug 2004 ♥ og lillebror des 2007 ♥ Sist redigert av Babe : 23-07-10 kl 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...Huff, for en tur!
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...Seriøst, selv med eget barn som er uregjerlig på parkeringsplasser hadde jeg jo kommet til for å spørre om du trengte hjelp, at ingen gjorde det synes jeg er rent sært.
![]() |
#14 |
WF: Sausnebbet
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Farlig handlevogntur uten barmhjertige samaritanere ...så horibelt at ingen hjalp til!! Jeg hjelper alle i slike situasjoner en gang falt en gammel mann sammen rett forran nesen på meg jeg hjalp i han medisiner som han sa han hadde i jakken og ringte ambulansen da var jeg ikke eldre en 13 år og siden har jeg hjulpet alle. Det verste jeg vet er faktisk folk som ler eller "fniser" når andre detter eller for vondt. For meg er ikke det NOE å le av og noe det verste jeg vet på tv er americas funniest home videos!!! For meg er det respektløst å le av folk eller dyr som har det vondt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|