|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sovesofa hver natt?Poden på 11 mener han ønsker seg en sovesofa i steden for senga han har i dag. Jeg tror ikke han egentlig gjør det -han har i dag loftseng med en klippan med kult trekk under, men han mener nå det... (han kommer aldri til å gidde å re opp, så det blir jo en seng). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Sovesofa hver natt?Hvorfor skulle det ikke være greit å sove på sovesofa? Det gjorde jeg hele oppveksten, fra jeg var ca 7. Det var helt vanlige, rimelige greier, og jeg lå godt uten noen problemer.
![]() |
#4 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Sovesofa hver natt?Fordi det stort sett er veldig dårlige madrasser, som ikke gir riktig støtte til kroppen. Jeg har selv sovet i mange år på sovesofa som barn, og jeg har helt ødelagt rygg. Selvsagt ikke på grunn av sovesofasoving, men det har i alle fall ikke hjulpet ryggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
heimføing
|
![]() Sv: Sovesofa hver natt?Pip (7) har sengen "Tromsø" fra Ikea på rommet sitt. Den er 90 cm bred og har "kant" på tre sider, og man får derfor god plass til å fylle den med puter i ryggen og likevel ha plass nok til å sove. Man velger selv hvor dyr/god madrass man vil bruke. Er på ferie på tregt nett nå, og får derfor ikke linket til bilde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Sovesofa hver natt?På flere av sovesofaene IKEA kan man velge mellom flere ulike madrasser, etter hvilken kvalitet man vil ha.
![]() |
#7 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Sovesofa hver natt?De to eldste (11 og 14) har Beddinge fra Ikea. Storebror har den dyreste madrassen, mens mellomsøster har en litt billigere variant. Begge har overmadrass til å legge på når de rer opp til dobbelseng.
![]() |
#8 |
Jo flere jo bedre...
![]() Sv: Sovesofa hver natt?Jamen har Ikea fått pocketfjærer og mange valg på sovesofaene sine, ja! Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Sovesofa hver natt?På spillerommet til ungene som også er gjesterom har jeg KOS sovesofa fra Jysk.
![]() |
|
|