|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva slags bh til denne kjolen?Jeg kjøpte denne Desigual-kjolen i Spania:
|
|
|
#2 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags bh til denne kjolen?en sort balconette med blonder over lett polstring - da er det ikke så farlig om den sees litt, samtidig som man ikke ser brystvortene igjennom. Jeg har en Fauve som er høyt elsket og mye brukt.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags bh til denne kjolen?Ta på en sprek bh så er det bare fint om den synes litt. |
|
|
|
#4 |
|
Pauset
|
Sv: Hva slags bh til denne kjolen?Jeg kjøpte meg 2 desigualkjoler forleden og hadde samme problem. En tur innom Lindex resulterte i en sjokkrosa og en knallgul BH, til den nette sum av 99 kr pr stykk. Det ser kult ut syntes jeg, og jeg har fått en del kommentarer for sprekt fargevalg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags bh til denne kjolen?
Enig. Tror det blir kult. Og så lenge den er pen og brystvortene ikke vises gjennom, så synes jeg ikke det gjør noe om BH-en vises. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags bh til denne kjolen?Og FOR en kjole! |
|
|
|
#8 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hva slags bh til denne kjolen?Jeg er veldig fornøyd med denne fra Lepel, den er mer utringet enn mye annet (inkl Freya Retro plunge).
|
|
|
#10 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva slags bh til denne kjolen?Jeg har den samme kjolen, har den faktisk på meg nå |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Pauset
|
Sv: Hva slags bh til denne kjolen?
Jeg har prøvd den, og det vises. Men jeg er en DD, så kan ha litt med det å gjøre også. En mindre cup vises jo mindre også. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva slags bh til denne kjolen?Jeg er C, så det kan jo ha noe å si, men kjolen er ganske utringet, så en 'dekkende' bh vil nok lett kunne vise. |
|
|
|
![]() |
|
|