Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Barnerom

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-10, 12:11   #1
dea
Superaktiv
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 310
dea er litt kul
Standard

Barnerom

Vi skal snart begynne å pusse opp rommet til lillegutt. Han er 1,5år og jeg trenger litt tips.
Rommet er lite, kun 6kvm, men vi trenger heldigvis ikke å ha klesskap der. Jeg har lyst til å ha 3 hvite vegger og en lyseblå vegg. Noen som har forslag til fargekoder/navn?
Han må også ha en hylle der han kan oppbevare leker og bøker. Jeg har sett på expeditt hyllene til Ikea, men har noen noen andre forslag?
Andre ting som er lurt å ha på et barnerom?

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 12:12   #2
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.846
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnerom

Expedit hyllene fra Ikea er geniale.
Venninna mi har en skuff under sengen til jenta si, der har de leker.
Tallerkenhylle på veggen til bøker.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 12:33   #3
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnerom

Vi maler i sommersne ( hvit m anelse grått) og drøm (rosa). Sommersne står veldig fint til drøm, synes jeg. Kan tenke meg den er fin til blå og. Hvite lister og hvite møbler hos oss.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 12:40   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnerom

Aladdin fra Jotun er en nydelig, lysere blå farge, står godt til Refleksjon, Sjel og Lys antikk.

Expedit er genialt, likeledes Malm kommoder etc.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no