Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Skal jeg male vinduslistene?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-10, 19:17   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Skal jeg male vinduslistene?

Drøft med meg!
Det er snakk om minstemors rom. Vegger i drøm (rosa) og sommersne (hvit med anelse grått).
Øvrige lister er hvitmalt. Seng er hvit. Hyller er hvite. Klesskap skal kjøpes inn, hvitt.
Gardiner er rosa.
MEN døra er heltre, som resten av dørene i den etg.
Vinduslistene er lakket. Jeg har kjøpt inn heftegrunning og maling til dem og. Men da må jeg vel pusse ned vindusposten, og heftegrunne der og så male de og? Eller kan vindusposten bare forbli som den er?
Og skal jeg droppe å male listene der og?

Kan noen synse litt?

Hilsen drittlei av å male....

Gammel 26-07-10, 19:20   #2
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal jeg male vinduslistene?

Jeg hadde malt de + at jeg hadde malt døra hvit på den siden tror jeg.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-10, 19:41   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg male vinduslistene?

Jeg ville malt vinduskarmen. Det blir så utrolig mye finere og lysere når de er hvite. trehvite karmer stjeler mye lys.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:54.