Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Camping ved Gardasjøen, Italia?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-10, 11:50   #1
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Camping ved Gardasjøen, Italia?

Jeg har forsøkt å finne ut om det finnes en campingplass eller fler ved Gardasjøen i Italia? Har googlet i øst og vest, men finner bare motell og hotell.

Jeg er på jakt etter mulighet for bruk av campingvogn enten det er en ren campingplass eller i forbindelse med et sommerhusområdet.

Kan noen være så snill å forbarme seg over meg?

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 11:51   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Camping ved Gardasjøen, Italia?

Jeg mener bestemt å huske at det var flere campingplasser i området der vi var (Bardolino), men jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med navn eller linker.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 11:53   #3
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Garbella, her.

Jeg har forsøkt å finne ut om det finnes en campingplass eller fler ved Gardasjøen i Italia? Har googlet i øst og vest, men finner bare motell og hotell.

Jeg er på jakt etter mulighet for bruk av campingvogn enten det er en ren campingplass eller i forbindelse med et sommerhusområdet.

Kan noen være så snill å forbarme seg over meg?

Cisano camping mellom Bardolino og Lazise er topp! Der kan dere leie enkle hytter helt nede ved sjøen, litt mer avanserte bungalows, campingvogner og telt. Veldig bra bussforbindelse til verona, tar ca. 40 minutter.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 11:58   #4
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

http://www.camping-cisano.it/eng/index_eng.html

http://www.camping.it/english/lagodigarda/vacanze/

Gammel 29-07-10, 12:27   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

La Quertzia(pardon my Italian) ved Lazise har mine foreldre bodd på i ti år, der er det flott.

Gammel 29-07-10, 12:42   #6
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

La Quertzia(pardon my Italian) ved Lazise har mine foreldre bodd på i ti år, der er det flott.

http://www.laquercia.it/

Gammel 29-07-10, 12:44   #7
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har campet ved Gardasjøen. Det var fint!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-10, 13:20   #8
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Standard

Nydelig, nydelig sted, og denne tråden får meg til å vurdere dette som neste års ferie! Kanskje i kombinasjon med å klatre en via Ferrata rute.

Gammel 29-07-10, 15:09   #9
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Tusen takk for linker og anbefalinger Det er fint der og absolutt et sted jeg vil reise til.

Noen jeg snakket med for en stund siden mente man ikke behøvde å bruke campingplasser og at man kunne kampe utenfor disse.

Det er vel ikke å anbefale? I hodet mitt så høres det omtrent like lurt ut som å overnatte langs motorveien og utsette seg for gass- og tyveriangrep?

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:07.