![]() |
#1 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() FlyttingDere som har flyttet; hvor lang tid tar det før dere føler at dere har kommet "i orden" i ny bolig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
bits and pieces
|
![]() Sv: FlyttingGanske fort mener jeg vi var i orden når vi flyttet hit. Men da var det ikke så mye å ordne heller siden vi leier.
![]() |
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: FlyttingÅrevis....*flyttet inn for 10 år siden*
![]() |
#5 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: FlyttingDet tar vel et par måneder å få ting til å fungere brukbart, men å virkelig bo seg inn, det tar da minst et par år.
![]() |
![]() |
#7 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: Flytting
Den følelsen definere du selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: FlyttingJeg er ekstremt utålmodig, så her er det vel snakk om et par-tre uker. Nå som jeg er i permisjon håper jeg det går raskere.
![]() |
#9 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FlyttingVi har bodd i huset vårt i ca 7 år, ikke i orden enda men masse surfing på nett allikevel ... *lat*
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: FlyttingDen flyttinga som tok lengst tid å komme i orden etter var vel når me flytta i nytt (uferdig) hus, og eg havna på føden med hastesnitt 1,5 veka etter. Ikkje ferdig inne, vaska eller utpakka. Søsterne mine var så snille at dei tok vaskinga og ein del utpakking mens eg låg på føden. Veldig snilt, men da tok ca. 6 mnd før eg hadde kontroll på kor tinga mine var.
![]() |
#13 |
*_*
|
![]() Sv: FlyttingNå har vi bodd i leiligheten vår i straks seks år, og vi har forsåvidt kommet i orden. Likevel driver vi fremdeles og planlegger hvordan vi best mulig kan utnytte den innglassede balkongen, og hvordan vi egentlig vil ha det på kjøkkenet.
![]() |
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Flytting
Tja. Det er en del esker med gamle bøker, som skal frem i lyset igjen når vi får større hus. En del jeg har arvet, som vi heller ikke prioriterer plass til i leiligeten og noen ting som jeg har tatt vare på fra da jeg var liten. Eventuelle esker med uspesifiserte ting, som ennå ikke er pakket opp ved neste flytting, går i kontaineren, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: FlyttingJa, men det er jo bare lagring, Teofelia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Einsam
|
![]() Sv: FlyttingDet kommer veldig an på om man må drive med oppussing etter man har flyttet inn, er min erfaring.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: FlyttingÅ flytte inn og komme i orden tar en uke eller to(mistrives med tomme vegger og vegger),
![]() |
#18 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: FlyttingVi flyttet for tre måneder siden og har fremdeles pappesker i stua. Det tar uendelig tid når man samtidig skal pusse opp nesten hele huset og ha tre barn og jobb og... Jeg orker ikke stresse med det, da blir jeg bare sur. Jeg blir jo sur av pappesker også, men heller det enn utpakket kaos. En pappeske er mer ryddig enn ting over alt.
![]() |
|
|