|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Fjelltur hvor?Vi har nå sitti noen damer i kveld og finni ut at vi skal dra på fjelltur, og vi skal gå. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fjelltur hvor?Hit tenker jeg http://ut.no/tur/gaustatoppen-toppen-av-telemark
|
|
|
#3 |
|
trenger lading
|
Sv: Fjelltur hvor?Tenker dere en dagstur, eller hytte til hytte? Og evt hvor mange dager? Og hvor langt kan dere kjøre for å komme dit evt (vet jo ikke hvor du bor)? Og litt når (er det på sparket nå i sommer, eller høst)?
|
|
|
|
#5 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Fjelltur hvor?Besseggen er fint - og ikke så altfor langt. Så kan man overnatte på den hytta som jeg ikke husker navnet på i nærheten, og ta båten tilbake neste dag. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fjelltur hvor?
Jeg ville for all del ikke gått Besseggen den veien. Ta båten fra Gjendesheim til Memurubu, overnatt eventuelt der, og gå Memurubu-Gjendesheim.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Fjelltur hvor?Båten fra Gjendesheim til Gjendebu |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Fjelltur hvor?Mulig det er lurest andre veien ja, har bare gått den ene veien jeg. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Fjelltur hvor?Gjendebu- Memurubu- Gjendesheim er en flott tur, med mye fjell. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Fjelltur hvor?Oh yes, ta båt til Memurubu, så klatrer dere opp den smaleste, bratteste veggen - mye bedre å ta den opp enn ned, og ender ved hytte når dere er fremme!!
|
|
|
#11 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Fjelltur hvor?Hvor bor du da?
|
|
|
|
#13 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Fjelltur hvor?Hvilken tid skal dere reise? Trysilrypa arrangeres i Trysil i september. Moro for damer i alle aldre
|
|
|
#14 |
|
trøtt
|
Sv: Fjelltur hvor?Hardangervidda! Ta toget til Ustaoset, og gå ruten Tuva - Heinseter-Rauhelleren - Mårbu - Kalhovd (ev. båt på strekningen Mårbu - Synken/Kalhovd) og så Kalhovd - Rjukan. I Rjukan tar dere en tur til Vemork før dere reiser hjem. Jeg er usikker på hvordan det er med buss videre fra Rjukan nå, men vi tok buss til Kongsberg og tog derifra og hjem. Kjempefin tur!
Signerer. Det er den mest fornuftige veien å gå.
|
![]() |
|
|