|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Fin toalettmappeJeg reiser mye så toalettmappen står alltid ferdigpakket. Nå er den velbrukte fra Body Shop i ferd med å bli utslitt - kan du tipse meg om en ny? Stor, gjerne med flere rom, solid glidelås og ikke glorete blomstermønster.
![]() |
#2 |
En som trener
|
![]() Sv: Fin toalettmappeJeg har en fin og stor en, ensfarget rød, fra Marimekko. Kjøpt på den butikken rett ved Saga kino. Og så har jeg en fin en fra, å hva heter den butikken der de selger såpe og badeender og sånt, som har en fin krok til å henge opp. Den er praktisk, bruker den på trening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin toalettmappeVitusapotek har en som er genial. Ikke så fin og fancy kanskje, men den funker utmerket med mange rom og gode oppbevaringsmuligheter! Finst i sort iallefall. Koster 99 mener jeg, eller du får den med på kjøpte om du handler varer for over 400kr ( ikke medisin). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin toalettmappeDenne, f.eks:
![]() |
#5 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin toalettmappeMary Kay sin Roll Up Bag er den ultimate toalettvesken!
![]() |
![]() |
#6 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fin toalettmappeJeg har to toalettmapper. Den ene er fra Saape, og er beregnet på å henges opp. Den er urteit når det ikke finnes en veldig bra plass å henge den, og nokså uoversiktelig. Den andre er en enkel fra Bjørn Borg, som jeg tror er en "herrevariant". Den er flat i bunnen, står av seg selv, og er veldig oversiktelig.
![]() |
![]() |
|
|