Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Nydelig og spennende om gamle Egypt!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-07, 23:53   #1
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig og spennende om gamle Egypt!

Må bare anbefale dere bøkene til Wilbur Smith

Særlig glad er jeg i "Hapi- elvegudinnen " "Taita og den syvende gåten " og "Vismannen Taita" (den siste er ikke den beste, men ok !)

Nydelige, spenneden og utrolig flotte bøker fra det gamle egypt. Umulig å legge fra seg.

Nå holder jeg på med "Rovfuglene" som er fra 1600tallets kriger og koloniseringen av det sørlige Afrika, også den spennende om en liker historiske spenningsromaner med en dæsj kjærlighet.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-07, 23:58   #2
Note
Superduperaktiv
 
Note sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 741
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Sv: Nydelig og spennende om gamle Egypt !

De beste bøkene til Wilbur Smith er bøkene om Sean Courtney. Nå er det så mange år siden jeg leste dem at jeg snart kan lese dem om igjen.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 16:36   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nydelig og spennende om gamle Egypt!

Jeg lurer på om jeg leste en del av han på engelsk for mange herrens år siden. Er det en type i noen av bøkene som er litt Indiana Jones-aktig?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no