Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er å være lavtlønnet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-10, 21:24   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sitter å tenker litt som en avsporing fra tråden inne på "nyheter".

Jeg begynner på førskolelærerstudiet til høsten, og kan regne med en lønn på 350 000 som ferdigutdannet, kansje. Jeg anser ikke det som lavtlønnet i kroner, men i forhold til den jobben man gjør kansje.

Jobber man i butikk har man alt fra 230-300.000 i året, noen litt mer kansje.

Også kommer det selvsagt ann på hvor man bor.
Men under 300.000 er kansje lavt?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-10, 21:27   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er å være lavtlønnet?

Det er jo veldig bransjeavhengig, om man har utdannelse og hvor man bor som du sier. Jeg vil si at man som en del av en familie er lavtlønnet når man er under 250.000,-. Da begynner det å bli vanskelig å klare det mange tar for gitt, tror jeg - som å låne til egen bolig og slikt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.