Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Forskjell på Lady akrylmaling og Jotun sens?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-07-10, 11:14   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Forskjell på Lady akrylmaling og Jotun sens?

Har malt litt med Jotun sens nå. Liker at den ikke lukter så mye. Men 3 liter koster 349 og Lady akryl maling 189.

Jeg driver og maler pga for å få fler på visning, (det kan godt hende de som kjøper vil pusse opp mer), så da bør jeg kanskje gå for lady?

*Hva er forkjell på Lady akrylmaling og Jotun vannbasert?

*Lukter Lady akryl mer enn Jotun? Så vidt jeg så hadde Jotuns sens fått anbefalinger fra Norges astma og allergiforbund, Lady akryl fra det svenske. Brukte en Butinox green-room, og den hadde fått anbefalinger fra det svenske men ikke det norske, og den lukta mye synes jeg.

Så what to do?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-10, 11:46   #2
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Forskjell på Lady akrylmaling og Jotun sens?

Sens har i hvertfall ingen farlige avgasser. Male rselv med den for tiden.
Men ser poenget med å bruke en billigere maling når det bare er med tanke på visning / salg.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no