|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Inspirert av (og kanskje litt avsporet fra) Framtidsplaner-tråden til Jolie -
![]() |
#2 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Forhåpentligvis holder helsa såpass at jeg fortsatt kan være lærar, og jeg er på samme sted. Det er mitt høyeste ønske...
![]() |
#3 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Jeg er historiker om 4 år. Om ti år har jeg også en master i arkeologi. Knøttet har blitt storebror, og Vesla har akkurat begynt på Vetrinærhøyskolen. Høstmannen skal på nytt utenlandsopphold, og med Vesla voksen, blir jeg og Knøttet 1 og 2 med....Dette kombineres med et spennende utgravningsoppdrag som fullstendig revolusjonerer verdenshistorien...
![]() |
#4 |
Ad astra
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Det er lov å fabulere litt altså....
![]() |
#5 |
Originala
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Meget mulig jobber jeg der jeg jobber i dag, men det er ikke utenkelig at jeg innen ti år har søkt andre stillinger. Vi bor på samme sted, men har to oppussede bad, vi har endret litt på kjøkkenet og vi har en stor, fin platt ute i hagen. Barna har begynt å bli store og til en viss grad selvgående. Mannen min og jeg kan dra på kino og konserter uten å tenke på behov for barnevakt, og vi kan ha impulssex når barna er ute. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Sikkert her, i samme jobb og nyyyyter at barna er så stor at jeg kan stikke ut en tur uten å måtte ta dem med
![]() |
#7 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Ja, jeg har i alle fall ingen sjiraff med hjemmestrikkede klær i hagen min!
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Om ti år er de to eldste flyttet hjemmefra og jeg har en attenåring og en tiåring. Hjølpes! Jeg designer klær og skriver bøker. Ja, om man skal drømme litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Eg har gått frå det offentlige til det private. Har fått ferdig dette huset vi stadig fabulerer om å bygge (startar i høst). Jentungen skal begynne på vidaregåande i byen, og pendlar saman med oss. Mannen har skifta jobb minst ein gang vil eg tru, og jobbar for eit firma som er oppgaver litt meir tilpassa hans interessefelt. Så får eg også håpe at vi har ein sparekonto å ta av til å gjere litt spennande reiser.... Elles bur vi nok på samme plass som nå - det er i alle fall eit mål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Tja. Jeg nærmer meg 50 og har to tenåringsjenter som enten bor hjemme eller går på videregående i utlandet. Jeg vil tro at vi på den tiden har forholdsvis god økonomi. Det går i hvert fall rette veien nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Etter å ha kjøpt hus som vi elsker mer og mer håper jeg vi har fått pusset opp og endret det slik vi vil.
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Hm. Jeg bor ikke der jeg bor nå i hvertfall. Kanskje jeg bor i samme by, men ikke i samme hus. Jeg håper i hvertfall ikke det, da har vi det trangt. Alternativt har vi flyttet sørover til etellerannetsted mellom oslo og Kristiansand. Barna vil være 11, 16 og 18 år (hjelp!) og jeg vil forhåpentligvis ha funnet min hylle i livet på jobb, mannen er vel allerede på rett hylle og er happy med det. Akkurat nå tenker jeg at jeg godt kan være nyfødtmedisiner, men vi får se. Kanskje har vi en knøttis til, men han vil vel ha begynt på skolen han også. Og så håper jeg vi holder oss friske og har fått reist en del sammen. Kanskje vi til og med har fått en langhelg uten barn? Det hadde vært hyggelig.
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Jeg har omsatt lottogevinsten min i dobbel garasje og hytte på sørlandet. Gleder meg.
![]() |
![]() |
#14 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Har allerede jobbet ti år på samme plass, og tror jeg fortsatt gjør det... og synes det er helt topp.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Forhåpentligvis har jeg skiftet jobb og fått meg en enebolig, men bor fortsatt samme sted som nå. Kanksje fått en attpåklatt. Nei, det er vel egentlig ikke så veldig sannsynlig, men en koselig tanke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Huset er ferdig, jeg har endelig fått badekar og så jobber jeg med noe jeg brenner for. Igjen.
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Jeg har da to tenåringer og ser for meg at det er nok for meg
![]() |
#18 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Om 10 år har jeg en 15-åring og en 20-åring. Og vi nærmer oss 50. :gulp: Og jeg er jammen ikke helt sikker på hvor vi bor i verden. Sannsynligvis har mannen pensjonert seg og mekker gamle biler og kjører rally. Jeg er ferdig utdannet ernæringsfysiolog og jobber med problemstillinger knyttet til barn og overvekt.
![]() |
#19 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Om 10 år er barna 26, 21 og 17 og jeg er i verste fall bestemor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva gjør du om ti år - hvor er du om ti år?Jeg har tatt en master om 10 år.. minst. Jeg er litt over 40 år da, og jeg jobber innen utvikling av IT, eventuelt i en læringsinstitusjon av noe slag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|