|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Hvor skal koketoppen plasseres | |||
Som nå på utstikkeren |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 60,00% |
Inne i u-en |
2 | 40,00% |
Jeg har en mye bedre idé |
0 | 0% |
Deltakere: 5. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Nytt kjøkken - siste finpuss før bestillingVi pusser opp store deler av huset, og det er så mange beslutninger som skal tas. Nå er vi snart i mål med kjøkkenet (tegning og bestilling i alle fall), men jeg vingler veldig mht hvor jeg synes vi bør plassere koketoppen. Kan dere hjelpe? Alternativene er som følger:
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nytt kjøkken - siste finpuss før bestillingVanskelig å si. Når jeg leste om å ha den på utstikkeren tenkte jeg at, jupp, den må være på utstikkeren. Men så leste jeg om å flytte den og ombestemte meg.
![]() |
#3 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Nytt kjøkken - siste finpuss før bestillingDet var ltit små bilder til å se hva som er hva, men hvis jeg forstår deg riktig så tror jeg at jeg ville hatt det som du har det. Fint å stå i røre i grøtene mens man prater med folk på andre siden.
![]() |
#4 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Nytt kjøkken - siste finpuss før bestillingJeg stemmer for å la koketoppen bli som på tegningene, men jeg tror jeg hadde beholdt skjuleren på kortveggen også, for det skjermer litt ekstra for innsyn til rotet, samt sprut mm.
![]() |
#5 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Nytt kjøkken - siste finpuss før bestillingAdrienne: jeg er akkurat der du er
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nytt kjøkken - siste finpuss før bestillingHar dere mulighet til å lage utstikkeren dypere (altså la den gå lenger ut i spiseområdet) og få sånn sitteplass med barstoler? I så fall er ikke spruteproblematikken så stor og du får et supert sted for ungene å sitte og gjøre lekser mens en voksen lager middag.
![]() |
#7 |
Nytt år, nye muligheter
|
![]() Sv: Nytt kjøkken - siste finpuss før bestillingJa det er mulig, men da ryker løsningen med kjøkkenbord og plassbygde sittebenker langs to av veggene rundt bordet. I dag har vi spisebord i stua, og det har vært viktig for oss å få god spiseplass og "hengeplass" på kjøkkenet. Det synes vi at vi har fått til nå. Men det innebærer at det ikke blir så romslig som vi kanskje kunne ønske oss i u-en, da. Og jeg er egentlig ikke så fan av barstoler
![]() |
#8 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Nytt kjøkken - siste finpuss før bestillingHvis jeg måtte velge ville valgt det samme, faktisk. Vi har heller ikke spise- og hengeplass på kjøkkenet, og det er et savn og et herk om jeg skal prøve å lage mat og hjelpe ungene med diverse leksearbeid (for lillesøster mener oppriktig at hun også har lekser når storebroren har det).
![]() |
|
|