|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() HASTER! Flink tannlege i Tromsø?Mannen har notorisk tannlegeskrekk, og har ikke vært hos tannlegen i 15 år. Nå har han tannpine, og er ikke til å ha i hus. Kan noen tipse om en tannlege som er snill og flink, og som kan tenkes å ha ledig tid? |
![]() |
![]() |
#2 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: HASTER! Flink tannlege i Tromsø?Jeg føler veldig med ham, og håper du får noen gode tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HASTER! Flink tannlege i Tromsø?Colosseumklinikken AS avd Tromsø |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Deltidsmamma
|
![]() Sv: HASTER! Flink tannlege i Tromsø?Du har kanskje fått tak i nå, men jeg var veldig fornøyd med Bjarne Iversen mens jeg var i Tromsø (det er over 10 år siden, da). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Viser tenner
|
![]() Sv: HASTER! Flink tannlege i Tromsø?
Der skulle jeg bare GLEMME at de hadde ledig time da jeg hadde tannverk like før jul. Jeg har vært et par ganger på tannlegesenteret i storgata 25. De er også unge og moderne, og lette fram en ledig time til meg som gammel kunde. Om han ikke får napp noen steder i morgen er tannlegevakta åpen fra 16-18 lørdag og søndag (på legevakta) men det er DYRT.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: HASTER! Flink tannlege i Tromsø?Takk for svar |
![]() |
![]() |
|
|