|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har dere hatt en bra sommer? | |||
Ja, bor i Finnmark |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Nei, bor i Finnmark |
3 | 2,14% |
Ja, bor i Troms |
0 | 0% |
Nei, bor i Troms |
8 | 5,71% |
Ja, bor i Nordland |
0 | 0% |
Nei, bor i Nordland |
10 | 7,14% |
Ja, bor i Trøndelag |
2 | 1,43% |
Nei, bor i Trøndelag |
22 | 15,71% |
Ja, bor i Møre og Romsdal/Sogn og fjordane |
0 | 0% |
Nei, bor i Møre og Romsdal/Sogn og fjordane |
5 | 3,57% |
Ja, bor i Hordaland/Rogaland |
4 | 2,86% |
Nei, bor i Hordaland/Rogaland |
19 | 13,57% |
Ja, bor i Vest Agder/Øst Agder |
2 | 1,43% |
Nei, bor i Vest Agder/Øst Agder |
2 | 1,43% |
Ja, bor i Telemark/Vestfold/Buskerud |
11 | 7,86% |
Nei, bor i Telemark/Vestfold/Buskerud |
10 | 7,14% |
Ja, bor i Oppland/Hedmark |
4 | 2,86% |
Nei, bor i Oppland/Hedmark |
3 | 2,14% |
Ja, bor i Oslo/Akershus/Østfold |
12 | 8,57% |
Nei, bor i Oslo/Akershus/Østfold |
23 | 16,43% |
Deltakere: 140. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Har ditt fylke hatt bra sommervær?Jeg kjenner meg ikke igjen i manges omtale av elendig sommervær hittil i år, og lager en undersøkelse for å se hvordan det står til med andres oppfatning. For å få plass til ja/nei-alternativ for alle fylkene (minus Svalbard |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Jeg syns det har vært lite ordentlig sommervær, det har sjelden vært over 20 grader, og ingen ordentlig varme sommerkvelder/netter. Været har vært veldig skiftende, sol/regn/overskyet/vind. Ikke behagelig badetemperatur. Men det er vel bare å innse at det stort sett er sånn den norske sommeren er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Hva man mener er bra sommervær får være opp til den enkelte å vurdere. Jeg regner med at Finnmarkingene foreksempel ikke trenger 25 grader i skyggen for å kalle det sommer, mens det kanskje er kriteriet for noen lenger sør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Jeg synes ikke sommerværet har vært så galt. Vi hadde en flott mai og juni, og starten av juli var ikke så gal den heller ...men de siste par ukene har det skortet, vært mye grått, trist og vått - ikke minst mye vind. Det har generelt blåst mye i sommer, både på gode og dårlige dager, jeg er i allefall veldig lei av vinden!!
![]() |
#6 |
intro
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Det har vært bra vær i min forstand, det vil si kjølig (
![]() |
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Nja og tja. Bor i Rogaland, og vil si hverken eller. Været har ikke vært elendig, men heller ikke veldig bra. Jeg har opplevd veldig mye bedre somrer, og mange veldig mye verre.
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Nessie og eg snakka om dette i uka. At dei som bor sørpå har litt andre krav til kva som er en fin sommar enn vi møringar/trøndera/nordlendingar. Eg huskar ein sommar i Oslo for 15 år sidan som eg syns var så deilig; Temperaturar mellom 18 og 20 grader, lite regn. Men få skikkelig sommardagar. Eg syns det hadde vore en topp værsommar, mens mine medstudentar syns den hadde vore skrekkelig.
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Jeg er forøvrig tromsøværing i Akershus og har hatt en flott sommer. Slik jeg husker det har vi spist middag ute på terassen omtrent hver dag - men jeg innser at jeg nok har noe selektiv hukommelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Adresseavisen påstår at vi har hatt en rekordvarm juli i Trøndelag. Det må være andre steder enn her i Trondheim, iallefall, for her har det jaggu ikke vært noe særlig. |
![]() |
![]() |
#12 |
Ferdiglada
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?
Det var forrige uke det!
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Bor i Bergen og her har det ikke vært mye bra sommervær.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Jeg har lært, vi kjøper oss sol og varme hvert eneste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Nei, vi har hatt en elendig sommer, jeg bor i Nordland. Jeg overlever helt fint uten kjempevarme, men det har vært så mye nedbør i sommer at det har vært kjedelig.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Mye regn og lite badevær, ikke engang mer enn et par dagers (ikke sammenhengende) bading ute på terrassen = ikke ordentlig sommer i det hele tatt. Det har jo vært noen fine dager altså, men jeg synes det er pinlig lite ordentlig sommer her. Når man ikke vet hvordan man skal kle seg fra dag til dag, om man må ha med regntøy og skift i en sekk når man skal på bytur eller lignende, og man aldri kan planlegge en tur på stranda fordi værmeldingen tar 100 % feil, så er det jammen ikke mye gøy.
![]() |
#17 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?
Det høres ut som sånn sommer jeg er oppvokst med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Viss kravet er at det skal ligge rundt 20 grader og være terrassevær, så har det vært bra her. Det har vært VELDIG få ettermiddager der vi har sittet inne pga været. Og jeg ser jo at de som bor i Buskerud og Telem og Vestf er de mest fornøyde, så jeg er nok ikke den eneste som mener at det har vært brukbart.
![]() |
#20 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Har ditt fylke hatt bra sommervær?Niks, bor i Oslo. Hadde heldigvis 2 uker i Spania i starten av ferien. Nå har vi vært til og fra hytta i Østfold i 3 uker og har hatt 4 dager på stranda. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|