![]() |
#1 |
Come what may...
|
![]() iPod og iPhoneEr det noe vits i å ha både Iphone og Ipod? Jeg har en Ipod Nano som jeg har nettopp fått. Men skal skaffe meg en Iphone 4. Lurer da på om det er noe vits i da å ha begge deler?
![]() |
#2 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: iPod og iPhoneI utg.pkt er det ikke det, for du har jo iPod på iPhone (fraråder deg dog å kjøpe iPhone 4 før de får rettet opp alle barnesykdommene).
![]() |
#3 |
Come what may...
|
![]() Sv: iPod og iPhoneMen om barnesykdomene jgør at telefonen ikke fungerer så går det det jo på garantien. Så sånn sett er det ikke noe big deal. *utålmodig*
![]() |
#4 |
maler
|
![]() Sv: iPod og iPhoneJeg synes det er veldig greit å ha en liten musikkdings i tilleg til iphone, synes iphone er litt tung til trening for eksempel.
![]() |
#5 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: iPod og iPhoneJeg synes det er greit å ha begge deler. Jeg synes iPod-en på telefonen trekker mye strøm, og på flyreiser o.l er det greit å ikke tømme mobilen for strøm. Dessuten er iPod-en bedre når jeg trener, den er mindre og lettere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Come what may...
|
![]() Sv: iPod og iPhoneJa herregud ja. Den greia hadde jeg glemt. Greit med noe lettere når man trener. Puh!!
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPod og iPhoneGår en del strøm med musikkavspilling. Synes det greieste er å ha mp3-spilleren til dette, som selv med en del daglig bruk varer en uke+ før den trenger å lades.... (Creative-sak... tror det er godt over 30 timers avspillingstid...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: iPod og iPhone
Det er et godt og viktig poeng jeg selv glemte å understreke i farta ja ...
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: iPod og iPhoneAnnen ting jeg liker med vanlig mp3-spiller, er muligheten til å trykke direkte på fysiske knapper mens spilleren ligger i lomma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: iPod og iPhone
Med iphone kan man jo trykke på knappene på ledningen, det fungerer bra til enkel musikknavigasjon, i alle fall (stopp, start, neste spor, forrige spor). Med mindre man bruker andre hodetelefoner, i så fall skjønner jeg godt poenget.
![]() |
|
|