|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Jeg fikk en jakke til jul i str M som fortsatt er ubrukt fordi jeg ville prøve L, men det har de ikke fått inn i butikken sin før i dag
![]() |
#2 |
Live and let live
|
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Det vesentlige er vel hvordan du har tenkt å bruke den. Hvordan passer det din stil og ditt behov best?
![]() |
#3 |
Ferdig!
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?
He he.. ja, selvfølgelig. Dette er jo en vindtett/vanntett skalljakke som jeg håper å kunne bruke ute på turer osv.. men så ser jeg at mange bruker en hele tiden og da har jeg også lyst... sukk. lider av besluttningsvegring tror jeg.
![]() |
#4 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Hvis det er en sånn innsvinget sportsjakke, så er det vel sånn at mindre størrelse og plass til lite under ser litt "smekrere" ut, men hadde jeg kjøpt en såpass dyr jakke til fritidsbruk så hadde jeg nok latt funksjon komme først, og valgt den så stor at jeg hadde plass til skikkelig ullgenser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Administrator
|
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Avhening av hvor varm du er så kan det hende at du kan bruke den uten ullgenser til daglig/fritids bruk. Jeg synes det blir for varmt med ullgenser under min gore-tex jakke, bortsett fra idag når det var -14 grader ute. Jakkene er vindtett, vanntett og reflekterer kroppsvarmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Jeg ser liten vits i å kjøpe en slik helårsjakke hvis man ikke får plass til et isolerende lag under.
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Enig med Maximillia her |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Ferdig!
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Jepp, den er det. Synes den er kjempelekker. Men vil ikke den skal bli for stor... (har kjøpt nok aaalt for store klær oppgjennom årene).
![]() |
#9 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Det er viktig at disse jakkene ikke blir for store, slik at det blir for mye luft mellom jakken og kroppen. Da kan det fort bli kaldt. Jeg ville ha valgt den litt tett, og heller investert i en god fleecegenser i tillegg
![]() |
#10 |
Ferdig!
![]() |
#11 |
Øyboer
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Jeg har en nesten lik jakke fra bergens i str M, får ikke noe tykt under men valgte at den skulle sitte fint med de klærene jeg går med til vanlig istedenfor med noe under som jeg nesten aldri går med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Til hverdags ville jeg nok gått for en mer tettsittende modell, men litt videre og med plass til ullgenser hvis det er til fritidsbruk. Tung blir nok uansett ikke denne jakken, den er skikkelig lekker! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Bergans Rauland jakke - hvordan skal de egentlig sitte på kroppen?Holder med en tynn ullgenser og tynn fleece under. Jeg ville nok gått for M så lenge jeg kunne bevege meg skikkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg vedder på at du er født i vektens stjernetegn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ferdig!
He he.. nei, jeg er født i jomfruen jeg... hehe
![]() |
|
|