|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Helt konge
|
![]() NyoppussetLitt drøyt å legge denne inn under Ekkirs interiørhjørne, men shit au. Sist redigert av Heiko : 07-08-10 kl 22:46. Årsak: lagt til bilde |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NyoppussetÅh, for en koselig overraskelse å komme hjem til. Riktig fint var det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: NyoppussetNusselig! Tenker jentene blir glade for fornyelsen. Når jeg tenker meg om ønsker jeg meg i grunnen dokkestue jeg også, har dere satt den opp selv? Byggesett?
![]() |
#6 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NyoppussetSå koselig det ble. Skulle ønske vi hadde hatt noe slik til våre små. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helt konge
|
![]() Sv: NyoppussetKaprifol, jeg ønsket meg dukkestue hele barndommen min. Av en eller annen grunn hadde jeg fått det for meg at det var en for dyr og stor ting å be om, så jeg fortalte aldri om dette ønsket til noen. Da jeg ble voksen fortalte jeg min mor om dette hemmelige ønsket, hun dånte nesten. Familien er full av handymenn som ville ha samlet sammen materialer og satt opp en slik dukkestua på noen få timer. Det er passe bittert å tenke på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: NyoppussetHeiko, hvorfor får ikke jeg se bildene dine? Og ja, jeg er sånn som deg. Det øyeblikket vi får hage skal Tigerungen få lekestue, siden jeg aldri fikk det.
![]() |
#12 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NyoppussetSå koselig. Tipper de ble fornøyde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: NyoppussetJeg kan heller ikke se bildene.
![]() |
![]() |
#14 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: NyoppussetDe kom til slutt hos meg, jeg måtte vente skiii-hiiii-hiiiikkelig lenge.
![]() |
#15 |
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: NyoppussetNå fikk jeg sett bildene.
![]() |
![]() |
#18 |
Helt konge
|
![]() Sv: Nyoppusset
Ikke veldig stor! Vi har en passe romslig hage (i Oslo målestokk). Mange rundt oss med bitte små hageflekker har slike lekestuer, og det ser helt flott ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NyoppussetSå fint det ble! Kjempefine gardiner, og fin veggfarge. Hva heter fargen? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|