Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Interessant prisøkning

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-10, 12:55   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Interessant prisøkning

Vi kjøpte hus ifjor, og i den anledning surfet jeg lenge på nettet. Helt siden da har jeg hatt et hus ligget i mappen for funn, og den har ikke blitt slettet. Jeg husker huset godt, og vi var veldig interessert, men det ble solgt før vi fikk anledning til å kjøpe og allerede da var det en i overkant stiv pris ...

Var innom finn.no igjen i dag, da vi har familie som er på utkikk og jeg jevnlig synes det er moro med en titt på boligmarkedet. Da ser jeg dette huset er kommet for salg igjen - skal si det har steget i pris det siste året ...

Interessant å se bare, for store forskjellen er det jo ikke - ikke på annonsen engang!!

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=12811029

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=23614716

Hvis det ikke er greit at jeg linker til dette, skal jeg fjerne linkene, evt. må en moderator bare redigere innlegget mitt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.