|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Hjelp! Noe må ut når nytt kjøpes inn. Vi har avsindige mengder klær som jeg kunne tenkt meg å selge eller bytte. Noe nytt, noe pent brukt. Har solgt noe på finn tidligere, men har veldig dårlig erfaring dessverre. Det kommer mange svar fra kjøpere som vil ha mye, men betalingsevnen og påliteligheten er dårlig. De andre som var interessert får opplyst at klærne er solgt, men etter et par uker med manglende betaling står fortsatt klærne i annonsen. Det blir så useriøst og tar altfor lang tid. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy !Jeg gir bort det meste, kunne sikkert solgt mye siden vi har dyre klær men jeg synes det er hyggelig å gi bort til noen som trenger det. Sist redigert av Chablis : 03-08-10 kl 21:17. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy !Barneklær gis bort, ellers kan du jo prøve markedspalssen her?
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy !Foreldreportalen er et fint sted, etter min erfaring. Jeg har bare gode erfaringer både som selger og kjøper.
|
|
|
#5 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy !Vi gir til asylmottakene i byen.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy !Dyre og litt finere ting selges her, resten gies bort til kollegaer som har små barn, eller leveres på Fretex. |
|
|
|
#7 |
|
har gullhår
![]() ![]() |
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Har tidligere gitt bort det med best kvalitet til hjelpesendinger til Estland, men sist kjørte vi 16 mil for å levere og betalte 700 kr for å få levert tøyet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy !
Enig. Jeg har kjøpt MYE her inne (og også solgt endel), og jeg har strålende erfaring. Svindel har vel aldri forekommet her inne, etter det jeg vet om. Jeg elsker markedsplassen her og er innom hver dag for å se om det er noe jeg trenger eller om jeg har noe noen andre trenger.
|
|
|
#9 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Vet ikke hvor du bor, men dette er hvertfall et flott tiltak:
|
|
|
#10 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Jeg gir bort til venner jeg vet gjerne vil arve, og så selger jeg det mest lettsolgte på Finn, som f.eks. Reima-dresser. Og så gir jeg til hjelpesendinger. Har gitt til Fretex også, og til det lokale krisesenteret. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
har gullhår
![]() ![]() |
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!
Noe sånt burde vi hatt her også |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Jeg kjøper også her inne (har jo to gutter i relativt tett størrelse, så klærne fra oss er ofte litt utslitt - de gir jeg som oftest bort om noen vil ha dem)
|
|
|
#13 |
|
har gullhår
![]() ![]() |
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Markedsplassen her inne er tydeligvis stedet for kjøp og salg, så da prøver jeg der når jeg har ryktepoeng nok |
|
|
|
|
|
#14 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Samme her, har utrolig masse tøy jeg skulle ha blitt kvitt. Kjedelig at man også må ha rykter poeng itillegg og ikke bare nok innlegg.. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Markedsplassen her er flott. Utover det gir jeg ofte til gjenbruksbutikk lokalt, venner/familie eller med busser til østblokkland osv.
|
|
|
#16 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Jeg har kjøpt veldig mye her på markedsplassen på FP og er strålende fornøyd. Jeg synes det er en god arena.
|
|
|
#17 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Jeg har solgt litt barneklær og -utstyr herinne tidligere, men nå gis rubb og stubb bort til naboer, venner, bekjente og en kollega. Har ikke hatt dårlige erfaringer herinne, men synes det ofte blir mye styr for lite penger.
|
|
|
#18 |
|
bits and pieces
|
Dette er virkelig kjempeflott ja
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Vi har en nevø som er 1 1/2 år yngre enn vår sønn (og venter nummer to som blir et år yngre enn nevøen vår) så vi sender klærene til min bror, og får dem i retur etterpå... Vi arver også en del fra svigerfar, som har fått et par små nå et år før og et år etter vi fikk vår sønn.
|
|
|
#20 |
|
maler
|
Sv: Hvor selge eller bytte barneklær ? Drukner i tøy!Markedsplassen er fin til litt finere klær, jeg har kjøpt endel og har vært veldig fornøyd. Har ikke solgt noe foreløbig, men har endel jeg skal prøve å bli kvitt i høst. Det meste gir jeg bort til kjente eller til fretex, men endel er rett og slett utslitt og kastes.
|
![]() |
|
|