|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Sperret
|
Om å sette sammen antrekkTil dere som er opptatt av klær og er litt gode på å finne kombinasjoner som passer, detaljer og tilbehør: hvordan liker dere å gjøre det? Hva pleier dere f.eks. å kombinere sammen (farger, materialer, type plagg osv.) og hvor pleier dere å handle? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Om å sette sammen antrekkJeg pleier å finne noe fint også kombinerer jeg det med alt resten i svart. Strømper, sko, veske, bluse osv i svart. Som regel er det jeg finner i svart, men det hender jeg slår til med noe i lilla eller helst grått. Eller svart. |
|
|
|
#3 |
|
Permakulturell
|
Sv: Om å sette sammen antrekkDet høres ut som om du og jeg har nokså lik garderobe, smilefjes.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Om å sette sammen antrekk
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Om å sette sammen antrekkJeg har som mål for sommeren og høsten at jeg skal kjøpe meg noen skjerf og smykker. Jeg har mye i hvitt/rosa/dongeri/brunt/jordfarger... vel egentlig har jeg ganske mange forskjellige farger. Men jeg kjøper typisk en topp jeg synes er fin og noen basic bukser/tights og glemmer tilbehøret. Det utgjør veldig stor forskjell med og uten litt tilbehør til klærne.
|
|
|
#6 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å sette sammen antrekkJeg har shoppet masse skjerf - tenkte jeg skulle se litt fjong ut nå på høsten. Men så viser det seg at jeg ikke helt skjønner hvordan man bruker et skjerf til pynt - jeg er mest vant til ullskjerf i halsen.. :nybegynner: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Om å sette sammen antrekkJeg finner noe som passer sammen |
|
|
|
#8 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Om å sette sammen antrekkJeg kjøper aldri bare bukse eller jakke hvis jeg ikke er sikker på at jeg har noe som passer i fargen hjemme.. i tilleg har jeg noen drakter med bukser, pirat, skjørt og kjoler som passer til i fargen. Jeg er veldig glad i farger og kombinerer med sort, brunt osv.. Turkis er en av "mine" farger, lekkert til hvitt, sort og brunt og ola feks.. jeg bruker gjerne noen basisfarger og sper på med masse farger, bruker olaskjørt med tights i spreke farger og spreke topper til.
|
|
|
#9 |
|
Søt og rar
|
Sv: Om å sette sammen antrekkJeg har mange "kjedelige" kjoler og skjørt og topper, som jeg kombinerer med fine strømpebukser, underskjørt med blondekanter, eller topper med blondekanter. Ganske romantisk stil. Fargene går ofte ton-i-ton. Jeg er lite pyntet med smykker og øredobber og sånt, men har gjerne noe bling for å holde håret på plass.
|
|
|
#10 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Om å sette sammen antrekkJeg er ikke representativ, for jeg er glad i litt mismatch. Litt Carry i SATC, uten at jeg på noen måte skal påstå at jeg er så stylish. Eller ekstrem. Eller samme stil. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Ferdiglada
Sv: Om å sette sammen antrekkMi garderobe er lagt opp til at alt sommartøy passar til kvarandre og alt vintertøy. Sommartøyet mitt er rosa, kvitt, lys turkis og blomstrete. Vintergarderoba er svart, kvit og grå. Dermed kan eg matche klærna i alle fall. I tillegg har eg nokre skjerf og prøve og blir flinkere med øreringar og armband.
|
|
|
|
#12 |
|
Duracell
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Sv: Om å sette sammen antrekkMå vel legge til at jeg er rå på bling-bling
|
|
|
#13 |
|
Sviiisj!!
|
Ha ha, så morsomt! Jeg har en svært lignende grå omslagskjole fra HM, som jeg tenkte å kombinere med blonde-sommerskjørtet mitt som underskjørt til høsten!
|
|
|
#14 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Aner jeg lilla støvletter til ? Har spekulert litt på hvordan bildet var tatt |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
|
Sv: Om å sette sammen antrekkSer det for meg i hodet, så handler jeg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å sette sammen antrekkVel....Feks: En sort smal jeans, med en hvit singlet/topp og en grå eller sort lang cadigan over. Ankel-støveletter. Så tilbehør: Et sjal i sølv og sort/grått + og mange armringer i sølv og sort. Eller litt store øredobber og en kul ring. Eller eller.. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sperret
|
Sv: Om å sette sammen antrekkTusen takk for svar, alle mann!
Dette likte jeg! |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Søt og rar
|
|
|
|
#19 |
|
Søt og rar
|
Takk
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å sette sammen antrekkJeg prøver så godt jeg kan å handle inn hele antrekk i slengen. Finner jeg et fint skjørt, prøver jeg å tenke etter om jeg har noe som passer til det hjemme i skapet - hvis ikke, så finner jeg noe i butikken. Før var jeg fæl til å bare kjøpe ting jeg likte uten tanke for hvordan det skulle brukes, men da hadde jeg skapet fullt av "odde" plagg som ikke passet til noe. |
|
|
|
![]() |
|
|