|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Jepp, søstern og jeg kjører nordover, Mo I Rana, på lørdag. Og gal som søstern er så kjører vi på kvelden og natta. Hun har gjort det mange ganger, men det er Propellen og min jomfrutur.
|
|
|
|
#2 |
|
nju nja njo
|
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Mat. Ikke sikkert at alle sover hele turen. Evt noe koffeinholdig til den som skal kjøre. Og kanskje en sånn "reisehodestøttepute"?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?DVD-spiller, hvis et eller flere barn ikke sover allikevel. |
|
|
|
#4 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Statiol koppen med en kanne kaffe ved siden av er nok lurt ja.
|
|
|
|
#6 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Lurt med skruer ja.
|
|
|
|
#7 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Lydbøker og ellers godt utvalg i musikk er lurt. Våtservietter og tørkepapir til søl og håndvask under veis. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Plastposar i tilfelle oppkast. Våtserviettar og tørkepapir.
|
|
|
#11 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Sove før dere begynner å kjøre. Skjer mange skummle ulykker på veiene om kvelden og natta for at folk sovner.
|
|
|
|
#12 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Vi skal sove på dagen før vi drar. Mannen min tar med ungene ut og aktiviserer de.
|
|
|
|
#13 |
|
heimføing
|
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?
Dette tror jeg er det beste tipset! |
|
|
|
|
|
#15 |
|
awesom
|
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Ellers så er det greit med en skikkelig dyne i bilen til sovende små krabater. Kjølebag med kald drikke er lurt. Selv barn som ikke pleier å være bilsyke kan finne på å bli det etter å ha sovet en stund i bil, så det er ikke dumt å gi dem en liten reisesyketablett.
|
|
|
#16 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Jeg kan tute, men hvor? Kan ikke sitte på tuta hele veiev
|
|
|
|
#20 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Skal kjøre nordover med barn i bil, hva må jeg ha med i bilen?Ja så var det turen da.
|
|
![]() |
|
|