|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
VinterjakkerJeg er tidlig ute i år siden jeg nå går hjemme å venter på at lille babyliten skal komme og derfor har jeg begynt å titte på vinterjakker til vinteren. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: VinterjakkerVeldig godt fornøyd. Jeg hadde til begge mine sesongen som var, til og fra bhg og ellers bruk i hverdagen - gode og varme, men ikke altfor tykke, slitesterke og i det hele tatt.
|
|
|
#3 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterjakker |
|
|
|
|
|
#4 |
|
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterjakkerSupert!! Da skal jeg bare overtale mannen og kjøpe jeg også. Syns de hadde så mange fine. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: VinterjakkerAbsolutt ikke stive!
|
|
|
#7 |
|
Drømmer
|
Sv: VinterjakkerVi har en gammel arvet jakke fra min bror, den er ordentlig godt for i. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: VinterjakkerEldste har ticket fra i fjor, toern har POP fra i fjor, jeg regner med begge holder i år også. Jeg er godt fornøyd, kjøper h&m om vi trenger et reservesett.
|
|
|
#10 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterjakkerStorebror har en veldig god Stormberg-jakke fra i fjor, Storesøs har sin Ticket-jakke som passer fra i fjor, Lillesøs har en fra Claire kjøpt på salg i februar, men til Lillebror må vi ha ny. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterjakkerÅh skremmern en hummel jakka er sååå fin!! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
har gullhår
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() |
Sv: VinterjakkerDen hummeljakken kikket jeg også på, men ble utsolgt før jeg fikk bestilt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterjakkerDen går opp til 140. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterjakkermegogmagen selger den hummel jakken i 128 til 499kr nå ser jeg.. synd den er for stor for snuppa |
|
|
|
|
|
#15 |
|
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterjakkerJeg får ikke prikket deg linne@ men name-it jakka koster 399kr |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Glamorøs
|
Sv: VinterjakkerNoen som har sett vinterjakker for større barn med avtagbar hette? Jeg leter etter noe til Glitterbarnet i str 128/8 år, men finner ikke. Ønsker et anerkjent friluftsmerke etter litt dårlig erfaring med kjedebutikkene til de kaldeste dagene.
|
|
|
#17 |
|
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterjakkerHar du sjekket ut skogstad glitterchick? De har jakker opp til 10år mener jeg. Vinterkolleksjonen dems har dog ikke kommet ut enda, men vi hadde noen kjempe fine dunjakker til ungene derfra i fjor med avtagbar hette. |
|
|
|
![]() |
|
|