Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vinterjakker

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-10, 17:47   #1
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Vinterjakker

Jeg er tidlig ute i år siden jeg nå går hjemme å venter på at lille babyliten skal komme og derfor har jeg begynt å titte på vinterjakker til vinteren.

Er det noen flere som tenker vinterjakker nå?

I fjor hadde vi skogstad sine dunjakker til ungene, de var knall gode, men en smule varme på de milde dagene.

Så i år lurer jeg på om jeg skal kjøpe noe annet.
Noen som har kjennskap til HM sine vinterjakker? De hadde så mange fine i år.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 17:53   #2
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterjakker

Veldig godt fornøyd. Jeg hadde til begge mine sesongen som var, til og fra bhg og ellers bruk i hverdagen - gode og varme, men ikke altfor tykke, slitesterke og i det hele tatt.

Har kjøpt nye til årets sesong, synes de er fine, gode og aller best; til en veldig hyggelig pris.

Gammel 06-08-10, 18:01   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Jeg har bestilt denne fra H&M:

Har sett flere i bhg som har vinterjakker fra H&M som virker veldig gode,
gidder ikke å bruke en formue på det når de selger fine jakker på H&M til den prisen,
ellers har jeg god erfaring med Ellos sine vinterjakker.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 18:03   #4
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Supert!! Da skal jeg bare overtale mannen og kjøpe jeg også. Syns de hadde så mange fine.
Er det stive?

Gammel 06-08-10, 18:08   #5
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldstemann har Bergans Stallo fra i fjor.

Gammel 06-08-10, 18:12   #6
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Absolutt ikke stive!

De har også lange fine bråt, hetten er avtagbar og de kan snøres nede - i tillegg gode reflekser. Se prikk!

Gammel 06-08-10, 18:27   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har en gammel arvet jakke fra min bror, den er ordentlig godt for i.
Så har vi en fra Lindex + en litt dyrere jakke.

Vi hadde ticket to heaven dunjakke i fjor, den var utrolig god.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 18:28   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Mikkline vinterjakker til begge to liggende klar.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 22:55   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste har ticket fra i fjor, toern har POP fra i fjor, jeg regner med begge holder i år også. Jeg er godt fornøyd, kjøper h&m om vi trenger et reservesett.

Gammel 07-08-10, 09:22   #10
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Storebror har en veldig god Stormberg-jakke fra i fjor, Storesøs har sin Ticket-jakke som passer fra i fjor, Lillesøs har en fra Claire kjøpt på salg i februar, men til Lillebror må vi ha ny.
Kanskje vi velger en billig-variant fra HM e.l. vi også, det viktigste er egentlig at den må være myk og god. Kjøpte en billig en fra Lindex i fjor, men den var så stiv at den aldri egentlig ble brukt.
Må nok titte på årets Ticket-jakker også, er veldig glad i tøyet derfra. Lillesøster hadde jakke derfra i fjor, den var knallgod. Lett, myk og akkurat passe varm. Fin å se på også.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 20:30   #11
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Åh skremmern en hummel jakka er sååå fin!!

Jeg har bestilt disse to fra hm:

Til tøffingen

Til snuppa

og denne fra Name-it

Til snuppa

Også skal tøffingen få en jakke til, men vet ikke helt hvilken enda..

Gammel 07-08-10, 21:58   #12
linne@
har gullhår

Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trøndelag
linne@ er litt kullinne@ er litt kul
Standard

Den hummeljakken kikket jeg også på, men ble utsolgt før jeg fikk bestilt.
Name-It jakken var fin. Elsker spisse luer og hetter. Vet du hvor langt opp i str. den går ? Minte meg om C. Westh sine jakker.

linne@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:29   #13
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Den går opp til 140.

Gammel 07-08-10, 22:36   #14
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

megogmagen selger den hummel jakken i 128 til 499kr nå ser jeg.. synd den er for stor for snuppa

Gammel 07-08-10, 22:44   #15
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Jeg får ikke prikket deg linne@ men name-it jakka koster 399kr

Gammel 08-08-10, 00:50   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som har sett vinterjakker for større barn med avtagbar hette? Jeg leter etter noe til Glitterbarnet i str 128/8 år, men finner ikke. Ønsker et anerkjent friluftsmerke etter litt dårlig erfaring med kjedebutikkene til de kaldeste dagene.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 03:19   #17
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Standard

Har du sjekket ut skogstad glitterchick? De har jakker opp til 10år mener jeg. Vinterkolleksjonen dems har dog ikke kommet ut enda, men vi hadde noen kjempe fine dunjakker til ungene derfra i fjor med avtagbar hette.

Gammel 08-08-10, 10:20   #18
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ticket har til 152, det samme har pop. Jeg har god erfaring med begge. Men det er ikke ute i butikkene ennå.

Gammel 08-08-10, 10:56   #19
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, jeg må smøre meg med tålmodighet, altså. I fjor hadde han en fin fra Stormberg, men de jeg finner der nå i hans størrelse har ikke avtagbar hette.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 12:40   #20
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svar på prikk: Hummeljakka er litt stor i str., men ikke sånn påfallende.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:34.