Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hjelp en stakkars "klesjomfru"!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-10, 18:45   #1
Sonja Sockersöt
Hjuleglede

Medlem siden: Oct 2006
Sonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de flesteSonja Sockersöt er kulere enn de fleste
Standard

...

...

Sist redigert av Sonja Sockersöt : 22-02-18 kl 00:11.
Sonja Sockersöt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 18:50   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp en stakkars "klesjomfru"!

Først: omjeg ikke kjenner deg igjen, kan du si hei til meg da? Grattis med nedgang, jeg må høre mer om det kjenner jeg, hvis du vil dele.

Det viktigste for meg er å finne butikker som har personale som virkelig hjelper til og som er ærlig og som finner klær som passer deg og din fasong og høyde.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 19:50   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror nesten du må prøve og feile litt.
Kommer jo også litt an på fasongen din? Det er en del tråder her inne i forhold til fasong.

Men jeg kjenner til kicket ja

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 19:53   #4
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg har lite klesråd å komme med, men grattis med nedgangen! Deler du med meg også?

Gammel 06-08-10, 20:20   #5
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Nå er jeg litt høyere enn deg, men ville bare tipse om at b-young har bukser med kort benlengde, deres eget merke. Lindex likeså og på laredoute.no kan du også finne bukser med korte ben.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-10, 21:11   #6
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Ja, jeg skal si hei først. Klart jeg vil dele. Sendt deg blogglink på prikk.

Har du tips til gode butikker her i distriktet?

Njei, jeg handler på stormoteforretninger her og på Karmøy og ingen andre steder, for jeg orker ikke nederlaget å gå i en vanlig butikk og kanskje finne noe som passer.

Gammel 06-08-10, 22:12   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ellos har endel muligens? Bestill event i ulike str om du er usikker.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 00:32   #8
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En venninne i Haugesund skrøt veldig av servicen hun får/fikk på en Claire-butikk i Haugesund. Jeg vet ikke om den finnes lenger? Mulig den er på Amanda?

Jeg har ingen konkrete tips å komme med. Du bør se litt i nettbutikker hva som selges der, hva som er in eller helt ut osv. Det er jo kommet et par fine butikker (ser i alle fall sånn ut utenfra) i "gågatå" i Haugesund. Jeg har ikke vært så mye innom selv, men har gått forbi dem flere ganger når jeg har vært i byen. Var kjapt innom Fransa da jeg var innom sist, og de har jo mye fint.

Uansett; gratulerer så masse med flott vektnedgang!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 09:44   #9
Silje sol
Aktiv

Medlem siden: Mar 2010
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Jeg kan ta deg med på handletur jeg!
Begynner snart å jobbe på Lindex, så kom innom så skal jeg nok hjelpe deg

Gratulerer forresten, du er kjempe flink!!

Gammel 07-08-10, 21:58   #10
Señora

Señora sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Uff, kjenner til det. Det er veldig god service og utvalg både hos Anne Ma og på Någe nytt synes jeg, det er der jeg har gått, men det er jo ikke akkurat lavprisbutikker vi snakker om.

Jaja, jeg synes ikke det er så dyrt heller jeg da, men jeg kjenner jo ikke prisene i de andre butikkene.

Synes Någe Nytt har "yngre" klær, og jeg som bare har shoppet hos AnneMa frem til nå. Jeg synes en helt ny verden åpnet seg bare ved å kjøre til Kopervik, hehe, men drømmer om å kunne frekventere alle butikker, akkurat som du, men hadde nok fått litt hetta til å begynne med.

Gammel 07-08-10, 22:24   #11
Sjokodille
Nybegynner

Medlem siden: Aug 2010
Sjokodille har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gratulerer med flott nedgang, og enda flottere innsats!

Mitt tips er å satse på tøy som sitter litt strammere enn hva du antakeligvis var komfortabel med før (?). Du vil se enda slankere ut om klærne sitter litt tight, enn om det er mer "flagrende".

... i tillegg kan du jo faktisk kjøpe litt ekstra stramme klær, fordi du straks vil smette rett inn i dem. Så har du klærne ekstra lenge!

Sjokodille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 22:53   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sjokodille, her.

Gratulerer med flott nedgang, og enda flottere innsats!

Mitt tips er å satse på tøy som sitter litt strammere enn hva du antakeligvis var komfortabel med før (?). Du vil se enda slankere ut om klærne sitter litt tight, enn om det er mer "flagrende".

... i tillegg kan du jo faktisk kjøpe litt ekstra stramme klær, fordi du straks vil smette rett inn i dem. Så har du klærne ekstra lenge!

Men obs! stramme kler og valker hører virkelig ikke sammen... Og man ser virkelig ikke slankere ut med veldig stramme klær, dersom man har valker som buler MYYE ut her og der! Tro meg!!! *erfart, og sett* Nå sier jeg ikke at Autofil eller noen andre har valker altså! Det er ment som et generelt råd.... som jeg egentlig tror at alle vet, men jeg bare måtte.....

Sist redigert av ItsOnlyMe : 07-08-10 kl 23:22.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:22   #13
Pegasus

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med vektnedgang! Tights og tunika er kjempekjekt når man ennå holder på å gå ned i vekt. Da kan man ha litt å "krympe" i.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 19:59   #14
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Grattis med nedgang! Og så synes jeg egentlig at du bare skal la være å tenke på hva som er in, men heller boltre deg. Det må være deilig å kunne slå seg løs i klesbutikker for første gang i sitt voksne liv.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:19.