|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skal i bryllup! I England!Vi er invitert i bryllup i England om 4 uker og har akkurat fått ordnet barnevakt for gutta sånn at vi kan reise! Hurra! Det er bryllup på "bondelandet"/i privat hage, men jeg er usikker på hva jeg skal ha på meg. Jeg har bedt om å få litt mer utfyllende informasjon om dresscode, men ser for meg at det er kjoler á la Coast-kjoler (www.coast-stores.com) som gjelder. Det virker også som om vi blir invitert over igjen i desember for et bryllup da også så jeg hadde tenkt at jeg ikke skulle finne en for dyr kjole. Kan jeg bruke samme kjole i begge bryllupene? Det er to søstre som gifter seg. Sist redigert av Jenna : 07-08-10 kl 00:51. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Jeg skal i bryllup! I England!Ser ut som om jeg kan ta meg en tur innom Oasis også. Denne var jo veldig søt da, men tror jeg må ha noe som ikke er stroppeløst: |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal i bryllup! I England!Begge som du linket til var fine. Tror jeg likte best den første. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal i bryllup! I England!I mange brylluper i England så skal damene ha hatt (eller fjærpynt ala Mette-Marit) påkrevd, så spør om det også. Ellers kan du gå i de fleste kjoler i selve bryllupet, men skuldrene skal visstnok være tildekket i kirken har jeg hørt. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Jeg skal i bryllup! I England!
Jeg må nok prøve Jinny-kjolen fra Coast. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Det ordner seg alltid
Jeg venter på svar ang. dette. Dette er en ettermiddagsbryllup, med selve seremonien kl. 3, mottakelse etterpå og så en middag på kvelden. Alt foregår i hagen/en låve, så vidt jeg har skjønt. Tror ikke hatt er obligatorisk. Kanskje foreldre og næræmeste familie vil ha det men tror ikke at alle andre vil bruke det. Vielsen skal foregå i hagen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: Jeg skal i bryllup! I England!Jeg har vært i maaange bryllup i England. Alt fra de enkleste enkle til fænsi schmænsi. Og jeg har bare sett én hatt.
|
|
|
#11 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Jeg skal i bryllup! I England!Den kommende brud har talt og det er ikke hatteplikt. Noen vil sikkert ha en sånn "fascinator" (pynt på hodet) men jeg tror jeg står over. Vil aldri få brukt det senere. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Det ordner seg alltid
Sv: Jeg skal i bryllup! I England!Tror også at jeg må skaffe meg en sånn hold-in/stram opp underkjole. Er det ikke Trinny og Susannah som har det? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg skal i bryllup! I England!Jeg lurer på om http://www.drommekjoler.no/ har slike hold-inn-saker.. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg skal i bryllup! I England!Jeg var i bryllup med masse engelskmenn i mai - i Norge riktignok. Hadde forventet mange av de der fascinatorsakene, men den eneste som hadde det var norsk. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Det ordner seg alltid
Og det ble denne! Jeg prøvde den og den satt godt. Skal ha noe stram opp/hold in under og da blir magen forhåpentligvis litt flatere. Har prøvd mange kjoler rundt omrking og det var denne som satt best. |
|
|
|
![]() |
|
|