Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lampe over spisebordet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-10, 11:44   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Lampe over spisebordet

Etter tre mørke vintere hvor jeg liksom skulle bestemme meg for lampe over spisebordet har jeg enda ikke funnet en. Tenåringen mener nå at enten må vi kjøpe lampe eller så må vi alle få hodelykter slik at vi ser hverandre. Sistnevnte er jo det enkleste og billigste, men kanskje ikke sååå pent.

Vår stil: Hvite jærstoler, stort eikebord, hvitt kjøkken med stålhåndtak og eikeplate. Hvitevarer i stål.

Jeg kan tenke meg noe enten i hvitt eller stål. Gjerne ett touch av industriell. Ikke dingeldangel.

Har du ei lampe å vise meg slik at jeg har noe å tenke på?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 13:12   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lampe over spisebordet

Vi har denne (på kjøkkenet), bare i sort, fra Ikea :

Finnes i sort, hvitt og rødt, og i to forskjellige størrelser.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-10, 20:24   #3
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lampe over spisebordet

Vi har den som Skremmern har avbildet i kjøkkenoppussingstråden sin (den røde), bare at vi har hvit. Den er fin og den gor et fint "bløtt" lys. Det er Fl/Y fra Kartell.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:41.