|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
nerdedame
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Feierluke på loft?Vi har ikke takstige på huset vårt. Inntil nylig trodde jeg det var fordi den ikke var montert etter at de som eide det før (vi kjøpte i 2007) hadde byttet tak og satt inn innerrør i pipa i 2005. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Feierluke på loft?Jaggu, nå minnet du meg på noe. Vi har en slik luke på loftet vi også, men ingen stige på taket. Dette må jeg sjekke ut, for jeg skal ha feiing her nå snart.
![]() |
#3 |
kissable
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feierluke på loft?Det er ei feierluke, ja. Og det holder, så sant du er hjemme og kan gi ham tilgang dit. Vi har heller ikke takstige, de feier alltid fra loftet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Feierluke på loft?Ble ikke noe gris etter at de feide her.
![]() |
#5 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Feierluke på loft?Hmm, da skal jeg jammen ringe feievesenet i kommunen i morgen og høre. Det er lenge etterlengtet med en feiing nå ja.
![]() |
#6 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Feierluke på loft?Uten å ha noe særlig peiling så tror jeg at jeg hadde åpnet luken på loftet og sjekket at jeg fikk tilgang til pipeløpet, altså at den nye innerpipen ikke stenger for.
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Feierluke på loft?Her sparte dere meg for 2000 kroner (takstige) for vi har feiing gjennom luke i loftet.
![]() |
#9 |
nerdedame
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feierluke på loft?Og feiaren var her for nokre veker sidan og feide fint og flott gjennom luka på loftet og henta ut soten i kjellaren. Begge lukene er montert samtidig med inner-røyret. Alles gut! (Bortsett frå at vi mangler ei plate foran ein omn, så vi må sende feiervesenet ein mail og fortelle at vi skal finne ei plate i løpet av 6 mnd. Og så faktisk finne ei plate da. Gjennomføringsevnen kan vere så som så.) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|