Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Shoppingtips i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-10, 18:57   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Stort smil

Shoppingtips i London?

Da jeg kom tilbake på kontoret etter ferien, hadde sjefen sendt meg en mail med ulike avreisetidspunkter til London. Det er snakk om to dager i begynnelsen av oktober, og hvis vi får barnevakt, tar Blåmann og jeg helga der borte først. Mandagen vil jeg i så fall få til shopping helt for meg selv, og en tur til Boden ligger nok i kortene. Er det andre ting man bør få med seg? Hvor bør jeg handle? (Og ja, jeg er diskvalifisert fra Bravissimo. )

Jeg liker en del av Boden-klærne, en del i Noa Noa-stilen, Skunkfunk, noe fra Desigual, St Martins etc. Forslag?

Hotelltips tas også imot med takk!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 19:08   #2
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Shoppingtips i London?

Jeg vil bare si fy søren hvor heldig!!!
Jeg ville heller bodd smått mot å bo sentralt. SpetakkelRandi var vel på St.Giles på Oxford Street? Eller husker jeg helt galt?
Det kan også være lurt å ha med seg ørepropper, for de har en tendens til å tømme containere midt på natta. Samt at Londonhus er ikke akkurat kjent for å være isolerte.

Å så misunnerlig jeg er. Eller; unnerlig.

Gammel 10-08-10, 19:09   #3
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk, takk! Ørepropper er med meg hvor jeg går.

Gammel 10-08-10, 19:12   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Desigualbutikken på Regent Street er fin

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:05   #5
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Da må du innom Anthropologie i Regent street

Gammel 10-08-10, 22:11   #6
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig glad i Debenhams i Oxford Street. Der kan du få ALT på ett sted. *Effektiv* Debenhams har også mange kjente designere som lager egne kolleksjoner for Debenhams, til rimelige priser.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:15   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sist jeg var på power shopping i London hadde jeg følgende strategi:

Heathrow - Boden - Bravissimo i Covent garden - diverse klesforretninger i Covent garden - Desigual/Camper/Hamley's (Regent street) - fotoforretninger i Tottenham Court Road - Science museum - Mulberry på Heathrow

Gammel 10-08-10, 22:19   #8
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Monsoon har mye fint for voksne, både menn og kvinner - anbefales. Hvis du vil litt unna Oxford street, så er det fint i Kensington, de samme butikkene i litt mindre skala.

Og Waterstones på Picadilly Circus, 7 etasjer bøker og gode dype røde skinnstoler og sofaer man kan synke ned i og bare lese en liten time, mens man tar seg inn.

Engelsk tea på Fortnum and Mason

Gammel 10-08-10, 22:22   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes godt noen kan fortelle om en skobutikk med bredt utvalg i Fly London. : skal kanskje til London i høst jeg også :

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:24   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Jah!

Monsoon kan ha en del fint, ja. Tusen takk for innspill!

Gammel 10-08-10, 22:35   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Åjaaa! Anthropologie!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:37   #12
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Når det gjelder hoteller så sverger vi alltid til Tripadvisor, og har enda ikke blitt skuffet.

Forøvrig har jeg stort sett bare shoppingtips for matnerder, si i fra dersom du er interessert så skal jeg grave

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-10, 22:39   #13
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Åjaaa! Anthropologie!

Det så ut som om de hadde en del fint, men litt dyrt ..? :gnien:

Gammel 10-08-10, 22:42   #14
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Eh, ja. Men jeg har sett meg ut noe fra sommersalget, da. Hvis jeg skulle ha reist, mener jeg. :tenker fremover:

Gammel 10-08-10, 22:44   #15
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Litt stivt på de ordinære varene, men de har alltids noe på salg. Og da er prisene mer som hos kjedene.

Gammel 10-08-10, 22:45   #16
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Ikke så mye dyrere enn Boden og Monsoon, da. Og så har de noen fantastisk søte forklær. Nesten så jeg ser meg selv tusle tilbake til kjøkkenbenken med et sånt et.

Gammel 10-08-10, 22:48   #17
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ikke så mye dyrere enn Boden og Monsoon, da.

...som også er dyrt. :supergnien:

Gammel 10-08-10, 22:48   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Meg vil óg!!

Gammel 11-08-10, 00:19   #19
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg må innrømme at jeg ofte handler masse semi-gratis stæsj på Primark også. Ligger like ved Marble Arch.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-10, 01:09   #20
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Burde vel strengt tatt følge litt med i denne tråden jeg også, siden jeg kanskje får en dag i London i forbindelse med bryllup. :suger til seg tips:

Håper også, som Tinetoff, at noen har tips om god Fly London-butikk.

Ellers har jo Aldo mange fine sko. De har i alle fall hatt det før. Det ligger en i Covent Garden, eller rettere sagt, Neal Street. Rett etter at du krysser Long Acre ved undergunnsstasjonen og før du kommer til Shelley´s.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50.