|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotelltips i Århus eller Aalborg.Vi sov på SAS hotellet i Aalborg nettopp. Midt i sentrum. Var veldig fint hotell. God mat hadde de også. Ellers sov vi på Sandic hotellet nær Billund. De hotellene er også fine. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hotelltips i Århus eller Aalborg ønskesI mitt hode er det bare to store hoteller i Aalborg å velge mellom. Det ene er SAS-hotellet, tidligere Limfjordhotellet. Har bodd på det mange ganger, anbefales vel ikke. Vi har flere ganger bodd på Det Hvide Hus, og det er langt å foretrekke, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hotelltips i Århus eller Aalborg ønskesSAS eller Scandic Plaza, begge ligger midt i sentrum. Har bodd på begge hotellene mange ganger og alltid vært veldig fornøyd. God standard på begge, samme med service. Sistnevnte har blitt renovert for ikke lenge siden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superbasinella
|
Sv: Hotelltips i Århus eller Aalborg ønskes
Glemte jo å skrive at de ligger i Århus begge to. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Hotelltips i Århus eller Aalborg ønskesVi har bodd på to hoteller midt i Århus, og ett som lå 5 min å kjøre fra sentrum med bil.
|
|
|
#8 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hotelltips i Århus eller Aalborg ønskesHjelpe meg. Jeg skulle bestille på Helnan til høstferien, men det var allede fullt! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kontrollfrik
Sv: Hotelltips i Århus eller Aalborg ønskesJa, Colorline. Men vi har ikke bestilt pakke, bare båtturen. Vi skal være borte ni dager og trenger en ekstra overnatting på vei ned til tyskegrensen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Jeg skulle til å si at hva dere enn gjør unngå Cab Inn. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kontrollfrik
Ja, vi kan nok endre. Men vi ankommer Hirtshals klokka 20, og da orker vi ikke kjøre til grensen. Vi tenkte å ta en natt i Aalborg fordi det er hyggelig, men vi skal jo direkte videre neste dag så det spiller egentlig ingen rolle hvor vi overnatter. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Kontrollfrik