Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan prikker du?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-10, 16:05   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvordan prikker du?

Inspirert av tråden om kvinner som vil forsørges, så lurer jeg på hva som er den generelle prikkekulturen her.

Smilefjes har jo allerede outet at jeg ga henne en rødprikk (og derfor bruker jeg henne som eksempel her, og regner med at hun har rygg til å tåle det). Hun mente det var et kompliment hun fikk, og det var vel forsåvidt det, siden det var noe i retning av "det må være lov å rødprikke noen man vanligvis synes er smart når de lirer av seg svada", eller noe sånn.

Jeg rødprikker i grunnen sjelden. Sånn sett bør det ses som en ære å få en rødprikk av meg.

Anyway, som Smilefjes så riktig påpekte, så fikk jeg en rød hevnprikk i retur. Som helt tydelig var nettopp det - en hevnprikk. Ikke bunnet i meningene mine i tråden, men på et av fjaseinnleggene jeg skrev. En skikkelig fjaseprikk. Morsom i grunnen, og jeg lager ikke denne tråden fordi jeg er såra og vonbråten, altså, så vi har det klart. Jeg er fryktelig open minded til det meste - inkludert rødprikker.

Men det fikk meg til å lure på om det er vanlig praksis å hevnprikke når man får en rød prikk. Jeg gjør ikke det, nemlig. Jeg får ikke veldig mange røde prikker, og jeg rødprikker ikke tilbake med mindre jeg blir skikkelig, skikkelig irritert på den som rødprikket meg. Flere ganger har jeg vel snarere grønnprikket tilbake med en eller annen kommentar på den røde jeg fikk. Og jeg rødprikker tydeligvis alt for sjelden til at jeg har klart å få med meg om det er vanlig å rødprikke tilbake når en får en. Så derfor spør jeg her:

Fyrer du automatisk av en rødprikk når du får en rødprikk, eller venter du til du finner noe som er verd å rødprikke?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33.