Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Spørsmål vedr Spotify

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-10, 10:51   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Spørsmål vedr Spotify

Jeg har Spotify, men ikke brukt det så mye. Har fått det til å virke fint før.
Nå skulle jeg gå inn på en Facebook-link, men får ikke opp sangen det linkes til. Maskinen sier at Spotify er i offline-mode, det sto også noe om en 501 (?) feil, men den meldingen får jeg ikke opp igjen nå. Jeg er logget inn. Men hvordan får jeg skrudd den på igjen? Nå får jeg jo ikke søkt opp sanger eller noe, og ei heller spilt sanger som ligger på (den bittelille) spillelisten min.

Gammel 13-08-10, 14:28   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spørsmål vedr Spotify

Ingen?

Gammel 13-08-10, 14:33   #3
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spørsmål vedr Spotify

Beklager jeg kommer til kort. Det eneste som jeg kan strekke meg til er at jeg logger av og så på igjen - da bruker ting å ordne seg. ... eller vent litt - tidligere i sommer fikk jeg en melding om at jeg var offline og at jeg måtte gå inn på spotify.com og logge meg inn på kontoen på nettsiden - husker ikke hvorfor, men det ordnet seg da jeg gjorde det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:03.