|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I mål
|
Ammevennlig dåpsantrekkJeg trenger tips om hva jeg kan ha på meg i lillesøsters dåp - gjerne med bilder! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Ammevennlig dåpsantrekkIngen tips å komme med, men følger tråden !
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Ammevennlig dåpsantrekkJeg hadde bunad med førstemann, og så fikk han flaske. Dåpen varte ikke så altfor lenge så det gikk helt fint.
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Ammevennlig dåpsantrekkJeg gjorde det veldig enkelt altså.
|
|
|
#5 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ammevennlig dåpsantrekkJeg ville gått for bluse + skjørt. (Sier vi unge bluse? Jeg følte meg så mormoraktig her nå...)
|
|
|
#7 |
|
geskjeftig
|
Sv: Ammevennlig dåpsantrekkJeg innbilte meg at jeg hadde gått i en prikkete kjole fra Lindex med knepping i brystet, men da jeg sjekket bildene, stemte ikke det. Det var visst noe slags bluse og skjørt på meg også.
|
|
|
#8 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Ammevennlig dåpsantrekkJeg hadde en ammeuvennlig kjole i kirken, og byttet til en mer ammevennlig etterpå. Det var egentlig unødvendig, for jeg endte med å gå opp på soverommet vårt de gangene jeg ammet. Det var så mye folk og styr nede i stuen, og minsten trengte de rolige pausene. På soverommet tok jeg av hele kjolen for å være mest mulig komfortabel.
|
|
|
|
#9 |
|
ctrl+z
|
Sv: Ammevennlig dåpsantrekkJeg har hatt bluse og skjørt alle fire gangene. Det har funket fint og jeg har sluppet å stresse med at jeg ikke fikk ammet. Det finnes jo mye fint ute nå som det nærmer seg høst!
|
|
|
#10 |
|
Epikur
|
Sv: Ammevennlig dåpsantrekkJeg har hatt bunad i begge barnedåpene, men mine bunader er todelte og ganske lette å få sneket en pupp ut av. Hva med en kjole med solid utringing med en ammetopp under?
|
![]() |
|
|