Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ammevennlig dåpsantrekk

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 01:05   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ammevennlig dåpsantrekk

Jeg trenger tips om hva jeg kan ha på meg i lillesøsters dåp - gjerne med bilder!

Bunad utgår, først og fremst da det er altfor lite ammevennlig. Jeg skulle gjerne kjøpt en pen og litt fresh kjole, men er i tvil om det egentlig finnes ammevennlige kjoler utenom de rene ammekjolene.

Bør ikke være så søtt, må egne seg til meg som er nesten 180 høy, store pupper, størrelse 42/44 nå tenker jeg, og slapp mage.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 01:07   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ammevennlig dåpsantrekk

Ingen tips å komme med, men følger tråden !
Jeg går for bunad i kirken, men må ha noe ammevennlig etterpå.

Gammel 16-08-10, 01:11   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde bunad med førstemann, og så fikk han flaske. Dåpen varte ikke så altfor lenge så det gikk helt fint.

Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det denne gangen, jeg vet ikke engang når dåpen skal finne sted.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 01:36   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg gjorde det veldig enkelt altså.
Jeg hadde et hvitt Noa NOa-skjørt som er knelangt.
Og rett og slett en hvit Boob-t-skjorte med en corallfarget cardigan over. Det var genialt, og jeg følte meg fin nok.

Toppene til Boon er jo litt tykke i stoffet, og den holdt inn ganske bra. Og så slapp jeg å vise frem deigmagen.

Gammel 16-08-10, 02:44   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville gått for bluse + skjørt. (Sier vi unge bluse? Jeg følte meg så mormoraktig her nå...)

Gammel 16-08-10, 09:31   #6
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte en fin kjole med knapping på bysten på Noa Noa.

Sist redigert av Fersken : 16-08-10 kl 09:32. Årsak: Glemte bilde
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 10:16   #7
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg innbilte meg at jeg hadde gått i en prikkete kjole fra Lindex med knepping i brystet, men da jeg sjekket bildene, stemte ikke det. Det var visst noe slags bluse og skjørt på meg også.

Den prikkete kjolen er i str. 44, og kan lånes bort ved hehov.
Den er svart med hvite prikker, litt femtitalls snitt (men romslig over magen).

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 10:31   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en ammeuvennlig kjole i kirken, og byttet til en mer ammevennlig etterpå. Det var egentlig unødvendig, for jeg endte med å gå opp på soverommet vårt de gangene jeg ammet. Det var så mye folk og styr nede i stuen, og minsten trengte de rolige pausene. På soverommet tok jeg av hele kjolen for å være mest mulig komfortabel.

Gammel 16-08-10, 10:33   #9
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt bluse og skjørt alle fire gangene. Det har funket fint og jeg har sluppet å stresse med at jeg ikke fikk ammet. Det finnes jo mye fint ute nå som det nærmer seg høst!

Gammel 16-08-10, 10:48   #10
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt bunad i begge barnedåpene, men mine bunader er todelte og ganske lette å få sneket en pupp ut av. Hva med en kjole med solid utringing med en ammetopp under?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.