Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Vanntett sovepose til barn?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-10, 16:54   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vanntett sovepose til barn?

Jeg ønsker å få 2008 barna mine på avdelingen ut på dagstur. Vi har telt gapahuk i barnehagen som jeg tenkte vi kunne bruke som soveplass til de 4 som forsatt sover på dagen. Og eventuelt om vi tar med de 7 2009 barna vi også har.

Men da må vi ha gode soveposer på avdelingen. Helst litt vanntette siden det ikke er telt men gapahuker.

Helst ikke alt for dyrt da vi har dårlig budsjett på jobben.

*anm. lei av å gå rundt skolen på tur med barna*

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 18:15   #2
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vanntett sovepose til barn?

Kan du ikke putte dem nedi en søppelsekk? Altså, bruke den posen/dynen de har, men tre en søppelsekk utenpå?

Gammel 16-08-10, 18:18   #3
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Det må da bli himla klamt for de som skal ligge oppi. Jeg ville heller gått for å kle gapahuken innvendig med presenning og legge skinn under de som skal sove der. Da kan man bruke hvilken som helst pose.

Gammel 16-08-10, 18:23   #4
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det finnes yttertrekk til soveposer som er vanntette under og pustende over (til voksne soverposer i alle fall) og disse er ikke så dyre.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-10, 19:11   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Så litt på denne. Den er vannavvisende ihvertfall.

http://www.gsport.no/Produkt/709781%...fs-zlumber-jr/

Barnehagen har ikke bygget seg opp et skikkelig tur utstyr lager enda. Min avdeling har ikke vert flink i hele tatt til å ta med barna på tur (jeg har jobbet der i 10mnd vert sykemeldt 6 av de.

Nå har vi 7 født i 08 og 6 i 09 på 4 voksne. Da må vi klare å være ute hele dagen med ihvertfall de 7 eldste. 3 av de sover ikke på dagen i hele tatt, 2 sover 1time, 1 sover 1-2 timer og siste vet jeg ikke enda. Altså 4 sovebarn.

Gleder meg litt til å ta de ut på tur tror det blir veldig bra!

Mener at gapahukene vi har er både bunn og tak. Så om hode ligger innover så skal det jo bli ganske tett. De er helt nye så har ikke fått sett så mye på de enda.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.