Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Flytte sanger fra iPhone over til maskinen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 09:18   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flytte sanger fra iPhone over til maskinen

Jeg har nå synkronisert iPhonen min med itunesbiblioteket mitt på min hjemmepc. Nå skulle jeg fått de sangene over på mitt itunesbibliotek på jobb (uten at de sangene som allerede ligger der forsvinner).
Det finner jeg ikke ut av ...

Det jeg egentlig vil er jo å få de få sangene jeg har på jobbpc'en over på telefonen også, men for å få til det må jeg synkronisere, og da forsvinner de sangene jeg har på telefonen fra før ...

Dette er for knotete for meg. Jeg vil flytte filer mellom enheter på en enklere måte enn dette. Apple & Co kan dø. Jeg lover herved at jeg aldri skal kjøpe mac eller iphoner eller andre ting med den sekt-eplen på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:06.