Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har kjøleskapene på hotellrom i Syden vanligvis fryser?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 20:35   #1
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøleskapene på hotellrom i Syden vanligvis fryser?

Mener svakt å huske at det ofte er en bitteliten hylle med plass til en liten cola eller noe. Jeg har nemlig tenkt å pakke med en kjølebag, men må jo ha et sted å fryse fryseelementene. Så om det er noen som nettopp har vært på ferie, særlig i Kreta-området, som la merke til om det var frys eller ikke, så blir jeg glad, gidder ikke drasse på noe unødvendig.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-10, 21:02   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har kjøleskapene på hotellrom i Syden vanligvis fryser?

De stedene jeg har vært så har de hatt en liten fryser i kjøleskapene.

Gammel 17-08-10, 21:08   #3
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi var nettopp på Kreta og der var det sånn minifryser i kjøleskapet. Vi drasset med oss kjøle-elementer, men oppdaget fort at det var mye lurere å bare slenge inn noen småflasker med vann i fryseren og bruke det som kjøle-elementer. Funket som bare fy!

Gammel 17-08-10, 21:09   #4
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ahh, da tar jeg sjansen på å ta det med og se. Godt tips med vannflaskene, men min kjølebag er så liten at den kun har plass til kjøleelement og noen boksecola evt, så jeg klarer nok neppe å tyne mer enn kanskje en vannflaske nedi der.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.