Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger hjelp til å finne kjole til bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-10, 20:57   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger hjelp til å finne kjole til bryllup

Jeg skal i bryllup om litt under to uker, og har ikke kjole. Hvor bør jeg lete? Har tenkt meg til Coast, men ser skrekkslagent på nettsidene at det er mest stroppeløse kjoler (= uaktuelt). Mens jeg satt og frøs på kontoret i dag, tenkte jeg at det også kan være godt med litt ermer, det er litt styrete med sjal hele tiden, synes jeg. (Og så har jeg ikke de lekreste armene heller, så det kan være greit å dekke til litt, synes jeg).

Av fasong er jeg et igjenfylt timeglass. Dvs jeg er timeglass i bunn, med like brede skuldre som hofter og store pupper, men midjen er altså fylt igjen så det ser ut som jeg er noen måneder på vei. Jeg er 42-44 oventil, og ca 44(-46) rundt hoftene.

Jeg skal innom Coast. Hvor ellers kan de ha noe? Tulip og Tatamo, kan de ha noe?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 15:39   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne kjole til bryllup

Skulle akkurat til å nevne Tulip & Tatamo. Om du er litt kjapp kan du finne noe på salget, selv om de begynner å bli utplukket i str.

Ellers synes jeg faktisk B Young (her iallefall) hadde noen fine kjoler nå. Jeg synes også butikken "Message" i Oslo hadde en del fint da jeg stakk innom der.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 15:40   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Evt Noa Noa?

Gammel 18-08-10, 20:14   #4
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Skulle akkurat til å nevne Tulip & Tatamo. Om du er litt kjapp kan du finne noe på salget, selv om de begynner å bli utplukket i str.

Ellers synes jeg faktisk B Young (her iallefall) hadde noen fine kjoler nå. Jeg synes også butikken "Message" i Oslo hadde en del fint da jeg stakk innom der.

Kanskje jeg skal prøve Tulip og Tatamo i morgen da, synd de stenger så tidlig bare. B Young er notert. Hvor er Message?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Evt Noa Noa?

Har vært der et par ganger den siste tida, synes ikke de har noe som passer seg i bryllup egentlig. I hvert fall ikke kjole, kanskje skjørt og bluse?

Gammel 18-08-10, 21:34   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Det variere veldig fra Noa Noa butikk tror jeg. Synes de hadde et par slike selskapskjoler her.

Message ligger nederst (mot jernbanetorget) i Karl Johans gate. På høyre side om man går fra jernbanetorget og opp. Men jeg så ikke over hele butikken altså. Men synes det så ut som om de hadde en del ok der.

Gammel 19-08-10, 00:16   #6
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det følger med stropper til nesten alle Coast-kjolene, tror jeg (men ermer blir det jo verre med).

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 15:51   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hva med Oasis?

F.eks. denne:

Ikke sikkert de har den her i Oslo, men, kanskje de har noe annet fint!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 15:57   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg så den kjolen Kanina viste frem så begynte jeg å tenke på den du har, fra Trashy Diva. Du har den ennå?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 16:19   #9
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de flestesindrome er kulere enn de fleste
Standard

Hvis du finner en ermeløs kjole som du ellers liker, kjøp en bolero til å ha til.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 17:45   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Problem løst, T&T var løsningen! Er kjempe-fornøyd.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Når jeg så den kjolen Kanina viste frem så begynte jeg å tenke på den du har, fra Trashy Diva. Du har den ennå?

Jepp, men den er i sort, så det synes jeg ikke passer i bryllup. Dessuten er den vel i knappeste laget nå, tror jeg.

Gammel 19-08-10, 18:49   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hvilken T&T kjole?!

Gammel 19-08-10, 19:11   #12
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Hvilke, mener du. Jeg kjøpte to brune kjoler; en i bomull som jeg skal ha i bryllupet, med noen blondete, blomstrete korte ermer på og en pyntet lomme. Og en annen som også var brun, med rosa/lilla lange ermer og brystpanel. Jeg var litt midt mellom størrelser, L og XL, så utpå høsten satser jeg på å selge den jeg skal ha i bryllupet, for den var egentlig litt i største laget (og jeg er på riktig vei vektmessig for tida). Men jeg fant ut at det er mer behagelig med noe litt romslig istedet for noe i tighteste laget. :forklarer omstendelig:

Anyways, kjolene er nydelige og passer kroppen min veldig godt sånn fasongmessig, så det blir nok flere T&T-kjoler på meg framover.

Gammel 19-08-10, 19:17   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Gammel 19-08-10, 19:31   #14
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor har ikke jeg T&T kjole?

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 19:37   #15
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke sikkert det blir så vanskelig å selge den kjolen.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-10, 21:01   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, den var svart. Av en eller annen grunn trodde jeg den var aubergine.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.