|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
En som trener
|
Trenger hjelp til å finne kjole til bryllup
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Trenger hjelp til å finne kjole til bryllupSkulle akkurat til å nevne Tulip & Tatamo. Om du er litt kjapp kan du finne noe på salget, selv om de begynner å bli utplukket i str.
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
Sv: Trenger hjelp til å finne kjole til bryllup
Kanskje jeg skal prøve Tulip og Tatamo i morgen da, synd de stenger så tidlig bare. B Young er notert. Hvor er Message?
Har vært der et par ganger den siste tida, synes ikke de har noe som passer seg i bryllup egentlig. I hvert fall ikke kjole, kanskje skjørt og bluse? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Trenger hjelp til å finne kjole til bryllupDet variere veldig fra Noa Noa butikk tror jeg. Synes de hadde et par slike selskapskjoler her.
|
|
|
#6 |
|
intro
|
Sv: Trenger hjelp til å finne kjole til bryllupDet følger med stropper til nesten alle Coast-kjolene, tror jeg (men ermer blir det jo verre med).
|
|
|
|
#9 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger hjelp til å finne kjole til bryllupHvis du finner en ermeløs kjole som du ellers liker, kjøp en bolero til å ha til.
|
|
|
#10 |
|
En som trener
|
Sv: Trenger hjelp til å finne kjole til bryllupProblem løst, T&T var løsningen! Er kjempe-fornøyd.
Jepp, men den er i sort, så det synes jeg ikke passer i bryllup. Dessuten er den vel i knappeste laget nå, tror jeg. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
En som trener
|
Sv: Trenger hjelp til å finne kjole til bryllupHvilke, mener du. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: Trenger hjelp til å finne kjole til bryllupDet er ikke sikkert det blir så vanskelig å selge den kjolen.
|
![]() |
|
|