|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
Elkjøp og bytterett?Kjøpte 2 håndsett, -analog tlf, som jeg fikk anbefalt av selger på Elkjøp. Men lyden er rett og slett dårlig! Klarer ikke å høre klart det andre sier. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elkjøp og bytterett?Jeg hadde glatt klaget og krevd pengene tilbake, evt fått byttet i noe annet.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Elkjøp og bytterett?Har kvitteringen, men ikke esken lenger vist... Kjøpt for ca 14 dager siden. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Elkjøp og bytterett?Elkjøp har 30 dager generell returrett på alt. Men uten originalemballasje gjelder ikke det, da må du klage i stedet. Og det er jo lov, hvis der ikke virker tilfredsstillende.
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Elkjøp og bytterett?Elkjøp har jo fantastiske returordninger. Du kan teste ut en hvilken som helst vare i 30 dager, og få igjen alle pengene om du ikke er fornøyd etterpå.
|
|
|
|
#7 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Elkjøp og bytterett?Bruker å ta vare på embalasjen, men denne gang ser det ut til at den er kastet... Skal se etter litt til. Uansett så prøver jeg meg på å klage iallefall. Høres ut som det er bomull i microfonen og det spraker... Var ikke sånn før med den gamle tlf. vi hadde. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Elkjøp og bytterett?Mest sannsynlig er det noe feil med telefonen du har fått, og 30 dagers returrett gjelder for produkter uten feil og mangler. Da må alt av tilbehør medfølge, men det ikke noe krav om orginal emballasje.
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Elkjøp og bytterett?Gikk fint, selvom jeg ikke hadde embalasjen lenger. Valgte ny tlf, annet merke, og den funker som den skal heldigvis. |
|
|
|
![]() |
|
|