|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Er det in med kofte?I da sista har eg høyrt om fleire som ønsker seg kofte, og lurer i grunn på om da er in igjen? Eg kom plutselig på da når eg pakka ut klær og fann lusekofta mi som nesten ikkje har vært brukt dei siste åra. Kan eg slenga den på meg no? Fasongen er vel meir oversize enn M slik den ein gang var.
|
|
|
#2 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er da in med kofte?Tja.... kan sikkert brukes? Oversize er vel inn.... |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er da in med kofte?Som med mange andre slike ting; Om en HAR looken så kan en bruke den til som du seie skinny jeans og converse. Om ikkje; litt pussig.
|
|
|
|
#7 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Er det in med kofte?Også han da, Blu
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Er det in med kofte?For et par-tre år siden fløy i alle fall en masse kjendiser rundt med strikkeklær fra iiS of Norway - det var en del kofter og andre ting inspirert av eldre mønstre:
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Er det in med kofte?OK. Den til Toska er jo ikke noe fin, men det finnes vel de som er stiligere enn det. Strikket i tykkere garn og med tights til, så synes jeg det er et helt greit antrekk hvis man ikke skal pynte seg.
Sist redigert av Tjorven : 19-08-10 kl 16:41. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
intro
|
Sv: Er det in med kofte?I min verden er kofte en jakke. Kalles også kufte, ifølge Bokmålsordboka. (
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er det in med kofte?Tjorven: Den der ville eg kalt tunika, og står på mi "to do"- lista Da er ei setesdalskofte eg har liggande.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det in med kofte?Det er endel jenter som bruker trange bukser, gummistøvler og kjempestor lusekofte, gjerne med en lillemy-topp på hodet. Men det er gjerne i litt friluftsaktiviterer da, som festival og slikt.
|
|
|
#14 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Er det in med kofte?Kan jo være kult med rett "kofte"
|
|
![]() |