|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Konfirmasjon til fadderbarn - hvor mye gir man?Jeg skal i konfirmasjon til et fadderbarn (nevø). Første konfirmasjonen jeg har vært i siden jeg ble voksen og ansvarlig for gaven selv. Så jeg har to spørsmål:
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Konfirmasjon til fadderbarn - hvor mye gir man?Jeg ville gitt ca 1000 kr tenker jeg. Jeg tar ikke hensyn til hva andre gir, jeg gir etter min egen lommebok.
|
|
|
#3 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmasjon til fadderbarn - hvor mye gir man?Vår eldste ble konfirmert i vår, hun fikk 1500 kr av fadderne sine. Vi ga 1200 for noen år siden på en vi var fadder på.
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Konfirmasjon til fadderbarn - hvor mye gir man?Takk for svar. Jeg hadde tenkt å gi 1500, men så kom søsteren min og sa at hun ville gil 1000, og så ble jeg litt i tvil om det da ville være dumt for henne at jeg ga mer. Men da holder jeg fast på tanken om 1500.
|
|
|
#5 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Konfirmasjon til fadderbarn - hvor mye gir man?Jeg ga 700 til den ene, men da var det en ganske dyr reise involvert, og han syns det var helt fint, han ville heller at jeg skulle komme enn å få mer penger
|
|
|
|
#6 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Konfirmasjon til fadderbarn - hvor mye gir man?Vi har gitt kr 1000,- til nevø for et par år siden. Tar ikke hensyn til hva andre skal gi selv om det er søsken. En gir etter det en har råd til. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Konfirmasjon til fadderbarn - hvor mye gir man?Til fadderbarn har vi gitt 1000,- |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Konfirmasjon til fadderbarn - hvor mye gir man?Vi har gitt 1000,- til fadderbarn.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Konfirmasjon til fadderbarn - hvor mye gir man?Vi har gitt våre fadderbarn 1000 når de ble døpt. (Lenger har vi ikke kommet, den eldste blir et år neste mnd.)
|
![]() |
|
|