Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Didriksons 1913

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-10, 23:58   #1
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Didriksons 1913

Noen som har noen erfaring med klær fra dette merket?

De har noen knall tøffe jakker, men jeg aner ikke noe om kvalitet eller om de er stive eller ja noe faktisk om jakkene..

Noen som vet?

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 19:11   #2
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Didriksons 1913

Jeg snakket med en som har mye erfaring ang dette i dag. Spurte henne om Reima Vs. Didriksons. Hun mente at Reimatec helt klart var best til de aller minste. Bedre varmeregulering og bevegelsesfrihet. Til de litt større barna mente hun at didriksons var best. Mer slitesterkt. Didrikson er ikke vanntett som reimatec er, men vanntett nok for snøvær. Jeg synes plaggene var myke og gode.

Gammel 21-08-10, 19:31   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg mener guttene har foret regntøy fra Didriksons, det er iallefall mykt og godt. Jeg er veldig fornøyd med det.

Gammel 21-08-10, 20:03   #4
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Edit... Med varmeregulerende så mente hun at ungene aldri ble svette i reimatec, men ble det i didriksons.

Gammel 21-08-10, 20:05   #5
Sissel
Bør lage seg en tittel selv

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mine tre har hatt softshelljakker i dette merket i år. De er kjempebra, vann og vindtette. Har kjøpt regntøy til 9 åringen nå, men har ikke fått testet det ut ennå.

Sissel er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 20:48   #6
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Supert. takk for svar. Jeg driver å titter på vinterjakker til ungene fra dette merket. De var så freshe og stilige.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:08.