|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
etterpåklokest
|
Hvit kjole i bryllup?!Jeg har vært ute i lunsjen og handla meg kjole til et bryllup vi skal i i morgen (jupp, jeg shopper best under tidspress). I ene butikken jeg løp innom insistrerte butikkdama på at alle de hvite kjolene hun kom bærende med selvfølgelig kunne brukes i et bryllup. Det var bare et spørsmål om å ha riktig tilbehør, mente hun. (Dvs unngå slep og hjerteformet blomsterbukett, vil jeg tro...) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!
|
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Selv hadde det ikke brydd meg mindre om hvilke farger folk i mitt bryllup hadde på klærne sine, jeg er ikke den typen som hisser meg opp over slike teite bagateller.
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Jeg hadde ikke gått med helt hvit kjole i bryllup, nei. Men hvis det ville blitt overvekt av annen/andre farger i tilbehør og sko, så kanskje hvis den ikke er veldig brude look alike. Tror jeg hadde spurt bruden først.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Det kommer veldig an på kjolen, da. Jeg har hatt en offwhite kjole med gullblomster, veldig lite brudete og kun til knærne, det gikk fint altså. Jeg hadde ikke reagert på hvite kjoler i mitt eget bryllup med mindre de så veldig brudeaktige ut. Det var vel en eller to som hadde det i vårt bryllup nå, og de var så fine så. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Hvit kjole i bryllup er såpass kontroversielltat jeg ville aldri i verden utsatt meg selv for det.
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Nå ville jeg aldri ha gått med noe som kunne minne om hvit kjole uansett (med unntak av i mitt eget bryllup
|
|
|
|
#9 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Jeg synes mønstret kjole med hvit bunnfarge kan passere, dersom det er farge på mønsteret. Hvit kjole ville jeg unngått, selv med farge på tilbehøret.
|
|
|
|
#10 |
|
This is normal!
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Nå fikk jeg nesten lyst til å gifte meg på nytt med digert bryllup der dresskode skulle være brude(par)antrekk. Alle kunne ta fram sin indre brud/brudgom med marengskjoler, blåaktig thaisilke med perler, diamanter og blonder, brudekroner, uendelig lange slør, sjaketter, buketter, flosshatter og alt mulig fint! Tenk så flott fellesbildet av alle gjestene ville bli!
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Jeg trodde også hvit kjole var super fy-fy. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Å Embs! Det er jo en ypperlig anledning til å få brukt dyre klær mer enn én gang!
|
|
|
|
#13 |
|
This is normal!
|
Ah, du klerte å få det inn i et miljøperspektiv! Vakkert!
|
|
|
|
#14 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Jeg ville ikke blitt bridezilla av hvit (ikke brudekjoleaktig) kjole i mitt bryllup. Selv ville jeg uansett ikke gått i en hvit kjole i bryllup.
|
|
|
#15 |
|
har tatt seg sammen
|
Vi kunne jo laget en temafest, bryllup eller ikke.
|
|
|
#16 |
|
This is normal!
|
Er det det som kalles Brud by Proxy-syndromet?
|
|
|
|
#18 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Nå hadde jeg vinrød kjole i mitt bryllup, så slik sett ville det ikke betydd noe, men jeg synes det vitner om så stor mangel på kunnskap om skikk og bruk at jeg trolig hadde stusset likevel. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
Sv: Hvit kjole i bryllup?!Jeg synes det er ok å gå i lys kjole i bryllup, gjerne med hvit bunnfarge, men ikke helt hvit kjole. Det er jeg liksom opplært til.
|
|
|
#20 |
|
This is normal!
|
I mitt neste bryllup får du lov.
|
|
![]() |