Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-10, 18:03   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen. Hvilken kjole?

.......Det lurer jeg på!
Hva hadde du valgt som antrekk?
Og legg gjerne ved bilde!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 18:14   #2
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle gifte deg / gifte deg igjen... Hvilken kjole?

Kanskje en fra Tulip og Tatamo? Hvis det var et "enkelt" bryllup, vel og merke, de passer ikke så godt til tradisjonelle bløtekake-kirkebryllup.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 18:17   #3
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde gjerne giftet meg i den samme kjolen igjen. (En helt enkel, trang, vinrød silkekjole.)

Hadde jeg bare kommet inn i den ...

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 18:21   #4
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja, kanskje noe sånt?

Gammel 21-08-10, 18:21   #5
Left
Passiv

Standard

Jeg kunne nok ha valgt en sånn kjole som ble vist i første innlegg. T&T er veldig fine kjoler

Eller noe sånt:

Eller jeg hadde antakelig valgt et temmelig uformellt antrekk, for jeg har gjort det en gang før, så den bløtkakegreia er vi ferdig med.

Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 18:30   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg giftet meg "i voksen alder". Selv om det ikke var et tradisjonelt familiekirkebryllup så hadde jeg vanlig brudekjole. Jeg var fornøyd med det. Man gifter seg så sjelden at man kan tillate seg å ha et annet snitt og litt mer pynt akkurat den dagen.

Jeg synes fremdeles at kjolen min var veldig fin. Men så er det ikke så mange år siden jeg giftet meg heller (jeg tror faktisk at jeg kan smykke meg med tittelen "første FP-bryllup").

Gammel 21-08-10, 18:35   #7
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Da vi giftet oss hadde vi ikke supergod råd, var relativt nyutdannet og skulle betale alt selv. Ergo hadde jeg en forsåvidt pen kjole, med veldig fint slep. Men den ble litt for stor i front, og var utrolig tung. Skiftet til bukse og vest etter bryllupsvalsen. Hadde jeg giftet meg igjen hadde jeg nok valgt et mye lettere kjole, og enklere stoff/design.

Kanskje noe ala dette:

Sånn så vi forresten ut:

Sist redigert av Dronningen : 22-08-10 kl 11:36.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 18:49   #8
Siwa
Bør lage seg en tittel selv

Siwa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

MegaMie: Denne kjolen likte mannen også

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 19:42   #9
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jeg skal gifte meg om 10 mnd, og skal ha denne kjolen:

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 19:55   #10
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde valgt akkurat den samme kjolen idag som jeg hadde for 1 år siden.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 20:00   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bryllupskjole fra cecilie Melli.

Gjerne lengre, men samme stilen som dette.

Jeg giftet meg i en himmelblå kjole i Thaisilke - og egentlig likte jeg den veldig godt også.

Gammel 21-08-10, 21:04   #12
Gerbera

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg giftet meg i olabukse på tinghuset, men jeg skulle gjerne hatt KJOLEN en gang også. Kommer dog ikke til å hive ut gubben for å finne meg en ny mann å gifte meg med, men kanskje fornye bryllupsløftene?

Gammel 21-08-10, 21:13   #13
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Hvor har du kjøpt den Salt?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:35   #14
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skulle gifte meg i min mors brudekjole fra 1960, var planen. Den satt som et skudd da jeg var 24 (og 30 kg siden). Men jeg blir nok aldri gift - har fridd et par hundre ganger men enda ikke fått ja - så det spiller nok ingen rolle at den ikke passer lenger. Men jeg var riktig så fin i den. *drømmer* Synd for sambo som aldri får se meg i den.

Gammel 21-08-10, 21:36   #15
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er egentlig ganske fornøyd med kjolen min den dag i dag, selv om det er 12 år siden vi giftet oss og bløtkakemoten fortsatt var levende. Kjolen var sydd av ei venninne, som satte sammen to mønster etter ønske fra meg. Både brokadestoffet i livet, champagnefargen på kjolen, det enkle, ermeløse snittet på livet og rosepynten på skuldrene kunne nok fått bli værende. Bløtkakeskjørtet, derimot, kunne vært moderert litt. Må google litt og se om jeg finner noe. Den må i alle fall være kjemisk renset for paljetter og tyll som kan gå i stykker (noe som later til å være vanskelig, etter google å dømme. )

Sist redigert av Bluen : 21-08-10 kl 21:45.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:40   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lovet dyrt og hellig at hvis jeg noensinne skulle finne på å gifte meg igjen, skal det være i jeans.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:40   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har giftet meg to ganger, første gang i en Ordentlig Brudekjole, men heldigvis med lav marengsfaktor for tidsånden (midten av nittitallet). Andre gang i en T&T-kjole som ligner på den MinaX linket til.

Jeg klarer ikke å se for meg noen kjole å gifte meg i igjen. Det får være grenser for tøseri. Hvis ikke dette funker, får jeg leve i synd eller sølibat resten av livet.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:44   #18
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg giftet meg i svart den første gangen. (Jeg burde skjønt noe allerede der, ja? )

Skal jeg gifte meg igjen så skal jeg gifte meg uten oppsatt hår og med dyp utringning. Og meget mulig i hvit kjole. Eller i jeans. Eller aller helst i utlandet. Kanskje jeg skulle giftet meg i New York.

Eller så skal jeg bare være samboer og happy med det, siden jeg igrunnen ikke har hørt noe frieri.

Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:56   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, sant det, Fnatten, hvis jeg fortsetter med min fetisj for lysteknikere burde jeg nok gått for noe sånt. :flirer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-10, 21:56   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje noe sånt - hvis jeg skulle ha giftet meg for andre gang:

Og noe à la dette hvis det var første gang: Helst ville jeg hatt et litt mindre omfangsrikt skjørt, og litt høyere snitt i livet i stedet for en sånn spiss ned på magen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:30.