|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det lett å få solgt brukt Stokke-seng?Er det lett å få solgt Stokke-seng? Den unge damen har vokst ut av sin og vi dropper juniorseng-varianten og har gått rett over på 120x200. Nå lurer jeg på hva vi skal gjøre med sengen og om den er lett omsettelig?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Sv: Er det lett å få solgt brukt Stokke-seng?Det vil jeg tro, den er vel ganske dyr i innkjøp, og det er lite av de på bruktmarkedet, så den burde det være lettvint å få igjen noen kroner for.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Er det lett å få solgt brukt Stokke-seng?Jeg har iallfall hatt inne et Finn-søk på Stokke Sleepy ganske lenge ... Men nå har vi fått annen seng altså.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Er det lett å få solgt brukt Stokke-seng?Det tror jeg ikke er det minste vanskelig å få solgt, for de er såååå fine, og dyre nye, så jeg vil tro mange ønsker seg en slik til bruktpris. |
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Er det lett å få solgt brukt Stokke-seng?Jeg ville tro at det er lett dersom du ikke setter prisen for høyt. Jeg fulgte med på finn.no veldig lenge før vi kjøpte vår, men de fleste hadde priset den så høyt at det ble like billig å kjøpe ny. I hvert fall for meg som uansett ville kjøpe ny madrass, og som måtte beregne fraktkostnad i tillegg. |
|
|
|
![]() |
|
|