|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Skal feire 20 års bryllupsdag i OsloEgentlig burde vi jo dratt til Paris siden vi var der på vår bryllupsreise men vi har kun anledning til å være borte ei helg, og derfor blir det Oslo. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
X First Lady
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i oslo.Også ønsker jeg tips om hvor vi skal spise |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i OsloJeg har ingen erfaring med hotellene i Oslo, så kan ikke hjelpe deg der. Men har vært mye ute og spist, og det er mye bra og velge mellom. Noen av mine favoritter er Delikatessen (tapas) på Grunerløkka, Ya-Ya's (thai) på Majorstua og ikke minst Klosteret (fransk, gourmet) i sentrum. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i OsloJeg ville ikke bodd på Plaza, synes ikke det er så koselig rundt Jernbanetorget akkurat. Jeg ville gått for Hotell Continental (og da kan dere spise på Annen Etage en kveld, nydelig gourmetmat til ok pris), evt. Grand. Fin beliggenhet ved Karl Johan og kort å gå til Aker Brygge, Slottet osv. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i OsloJeg ville ok også unngått Plaza. Grand og Continental er uten tvil flotte hoteller, men de kommer jo an på budsjettet. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i OsloJeg vet ikkeno om hotell i byen, men restauranter, der har jeg "litt" erfaring. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
X First Lady
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i OsloTusen takk for gode tips |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i OsloJeg anbefaler på det sterkeste restaurant Eik 2. etage. Bittelitt dyrere enn "den vanlige" Eik, men man slipper å sitte like tett. Maten er fantastisk og hvis man velger vinpakken så føler jeg virkelig at man får verdi for pengene.
|
|
|
|
#9 |
|
X First Lady
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i OsloDa jeg skulle bestille på Grand så fikk jeg først opp en pris som var helt akseptabelt men ved nærmere ettersyn så ble det på godt over 4000 og det blir for dyrt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i Oslo
Bstion er veldig koselig altså. Området er jo så som så, men dersom dere ikke er av de mest lettskremte så er det ikke noe problem. Jeg har bodd der flere ganger og har vært veldig fornøyd. Jeg ville sendt en mail etter bestilling og fortalt de om anledningen og sagt at det hadde vært hyggelig med en oppgradering dersom det er mulig. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
X First Lady
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i Oslo
Takk for tipset. Ser de pusset opp i 2009. Ang området så tenkte jeg ikke på det i farten. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Skal feire 20 års bryllupsdag i OsloFørst: gratulerer med 20 år!
|
![]() |
|
|