Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva slags touchtelefon skal jeg velge?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-10, 10:50   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva slags touchtelefon skal jeg velge?

Jeg tipper det blir en ny telefon på meg snart. Og da TROR jeg at jeg skal gå for en touch. Men hvilken? Jeg er skikkelig usikker på hva jeg skal velge. Jeg liker iPod Touchen min veldig godt, men vet ikke om jeg vil ha iPhone. Jeg har stort sett alltid hatt Sony Ericsson telefoner og har egentlig ikke lyst til å bytte til noe annet.

Krav: Godt kamera, god lagring, grei å skrive meldinger på. Ja det var vel alt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 10:52   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags touch telefon skal jeg velge?

Jeg har hørt mye bra om SE X10 mini pro. Den har både touchskjerm og tastatur- noe som jeg synes er en veldig fordel når man skal skrive meldinger.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 10:52   #3
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg har SE X10 mini. Er kjempefornøyd med den.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 10:59   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare ikke Samsung Corby. Jeg er veldig misfornøyd med den.

Gammel 23-08-10, 10:59   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

SE satio har jeg, veldig bra kamera og en fantastisk telefon som jeg håper jeg kan ha til slutten på evigheten eller noe sånt.

Gammel 23-08-10, 11:06   #6
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Har Samsung Pixon 12. Fantastisk mobilkamera, og ellers veldig kjekk telefon.

Men kanskje ikke den aller, aller beste surfetelefonen.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:24   #7
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags touchtelefon skal jeg velge?

Jeg har samsung Wave, er storfornøyd med den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-10, 11:35   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg har HTC Legend og er veldig fornøyd med den. Den er litt større en x10mini sånn at tastene er litt større å skrive med på tastaturet. Så lenge det er en Android telefon er det ikke store forskjellene på innholdet og måten å gjøre ting på. Ikke like store forskjeller som tidligere ihvertfall. Så man er ikke lenger like mye knyttet til samme merke.

Ville garantert gått for en Android telefn. Prøvde SE vivaz i 3 dager før jeg leverte den tilbake og hentet ut den jeg har nå ( de sa den hadde android men så har den symbian. Veldig stor forskjell så fikk den byttet inn uten problemer). Jeg kommer aldri til å gå tilbake til symbian ihvertfall.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 23:41   #9
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Så lenge du går for en touch-telefon er de såpass forskjellige fra de klassiske mobilene at det ikke er noe stort poeng å holde seg til samme merke som man er vant med. Jeg vil anbefale en Android-telefon, og skulle jeg ha kjøpt i dag hadde det helt klart blitt en HTC Desire.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-10, 23:57   #10
era

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Jeg venter på grønnt lys på kontoen og at den gammle bare skal bli litt dårligere til å lade så jeg kan få mine fingre i en htc desire..

Gammel 28-08-10, 00:00   #11
Sissel

Sissel sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg har SE X10 mini. Er kjempefornøyd med den.

Samme her.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 00:03   #12
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg har Samsung Galaxy i9000 eller noe sånn. Er super fornøyd med den!
Min mor har SE x10, og min mann har SE X10 mini. Greie telefoner de også, men jeg liker helt klart aller best min!

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 00:06   #13
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

HTC Desire!

Gammel 28-08-10, 00:14   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holdt i en Samsung Galaxy i dag og den fikk det til å krible.

Gammel 28-08-10, 01:26   #15
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er veldig fornøyd med min HTC wildfire. Om man ikke liker sms-funksjonen, er det bare å laste ned en ny, siden det er en android-telefon.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 21:38   #16
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg har hørt mye bra om SE X10 mini pro. Den har både touchskjerm og tastatur- noe som jeg synes er en veldig fordel når man skal skrive meldinger.

Den har jeg og er fornøyd.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 21:49   #17
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Hvilke mobiler kjører Android pr idag?

HTC og SE Xperia/Mini i allefall.

Gammel 28-08-10, 21:54   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Den har jeg, og den er fantastisk!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-10, 22:29   #19
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Autofil: Samsung Galaxy også.

Gammel 28-08-10, 22:54   #20
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en htc desire og er veldig fornøyd med den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18.