Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Tapas levert i Oslo-området?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-08-10, 10:41   #1
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Spørsmål

Tapas levert i Oslo-området?

Kan noen anbefale meg et sted som leverer gode tapasretter i Oslo-området? Jeg trenger det levert til 40-50 om kort tid, og stedet der det skal leveres ligger 30 min fra Oslo sentrum. Jeg kan altså egentlig velge og vrake innen cateringbransjen, og jeg har ikke mye erfaring.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 10:43   #2
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tapas levert i Oslo-området?

Vi var i navnfest for noen år siden og de hadde bestilt tapas fra et sted like ved konserthuset. Husker ikke hva det heter. :hjelpsom:

Gammel 24-08-10, 10:44   #3
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vi brukte Stunt Squad til min 30-årsdag. Veldig god mat (dog synes jeg kanskje lammekjøttbollene ble litt "saue-aktige").

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 10:44   #4
Maninin
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2010
Maninin har et hav av muligheter foran seg
Standard

http://www.spice.no/ se på småretter

Maninin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 10:44   #5
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

www.roomservice.no

Men vær obs på at de tar en del i utkjøringsgebyr når det er utenfor Ring 2 (3?).

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 10:48   #6
Maninin
Fullverdig medlem

Medlem siden: Aug 2010
Maninin har et hav av muligheter foran seg
Standard

eller så kan du se her: http://www.oregano.no/restauranter/o...eaway/c-tapas/

Maninin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 10:55   #7
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

http://www.hotelhavana.no/

Gammel 24-08-10, 10:57   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bestilte herfra når vi giftet oss. Det er riktignok noen år siden, men det var mye og god mat.

http://elvebreddencatering.no/

Gammel 24-08-10, 11:03   #9
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg fått anbefalt Knoll og Tott. Noen som har prøvd dem?

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 13:41   #10
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi bestilte herfra når vi giftet oss. Det er riktignok noen år siden, men det var mye og god mat.

http://elvebreddencatering.no/

Det har de fortsatt.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-10, 13:50   #11
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Nå har jeg fått anbefalt Knoll og Tott. Noen som har prøvd dem?

Jeg har. Vi var fornøyde da vi brukte dem i navnefesten til Lillebror. Jeg har også spist mat derfra i en dåp.

Gammel 25-08-10, 08:36   #12
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Til mammas 60-års dag ble det bestilt fra muratti http://www.muratti.no/

Rimelig, veldig god mat, presis leveranse - alt i alt godt fornøyd. Det eneste jeg kan utsette noe på var brødet, men jeg kan bake til deg, jeg

Gammel 25-08-10, 09:30   #13
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Food Occation :slafs:

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.