|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Jeg skal få dama fra denne hjemmesiden http://tonemordesign.no/collection/woman.htm til å sy en kjole til meg.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Grått med detaljer i den mørke grønnfargen på kjolebildet!
![]() |
#7 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Jeg syns kjolen var tøff i den knallgrønne fargen, enda jeg er ikke veldig glad i grønt ...
![]() |
#9 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Jeg synes den var utrolig fin i fargene på bildet, jeg.
![]() |
#10 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Tenk så moro å kunne sy noe sånt! Det kan da ikke være helt umulig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Brun da? Brun og grønt er jo fint, og jeg tror det hadde vært fint til deg?
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Jeg elsker petrol, og kunne meget vel gått for en sånn i petrol og turkis eller brunt. Grått og petrol blir vel litt dystert? Grått og turkis eller lilla kunne kanskje vært kult.
![]() |
#13 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Jeg synes den mørkegrønne på kjolen du viser var fin, men at den kanskje kunne dempes med en mer nøytral farge til.
![]() |
#14 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Har ikke du litt rødlig hår ? Da blir grønn vel perfekt ! Liker kjolen veldig godt som den er, faktisk.
![]() |
#15 |
Erfaren
![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!
Grått og petrol synest jeg kan være fint, men nå liker jeg veldig godt de fargene da. Eller kanskje pertrol og brunt kan også gå fint ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Åh, den er så lekker! Kan jeg spørre hvor mye den koster?
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Grått ville jeg for øvrig ikke ha valgt som bunnfarge verken til deg eller meg - synes du skal ha litt varme farger.
![]() |
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Jeg liker egentlig ikke grønt og synes kjolen var knallfin som den er.
![]() |
#20 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp meg ang kjolevalg (farger og sånn)!Synes den var fin den grønne som den er jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|