Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

E-post forsvinner fra Outlook

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 01:56   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

E-post forsvinner fra Outlook

Ettersom min pappa syns at jeg er et IT-orakel og jeg gjerne vil at han skal fortsette å synes det så trenger jeg nå deres hjelp. Problemet er at jeg ikke selv har Outlook og er mange timer fra ham så jeg har litt vanskelig å bedrive Frøken Prøver Seg Frem som jeg pleier å gjøre. Dette er problemet:

Sitat:

De mail som kommer i inkorgen försvinner sedan jag läst dem. Alltså när jag läst ett mail och sedan går till ex. ”Skickat” eller någon annanstans och sedan går tillbaks till ”Inkorgen” så finns inte de lästa mailen kvar. Var de tar vägen vet jag inte. Men de finns inte i ”Borttaget” eller någon annanstans.
Jag har letat för att hitta någon lösning utan resultat.

Noen med svar? Trenger du oversettelse så si i fra.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.