Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor får man kjøpt bunad nå?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-10, 10:20   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Hvor får man kjøpt bunad nå?

Har to gutter som jeg plutselig fikk lyst til å ha bunad til. Vi skal ha barndåp til søndag.
Hvor får jeg tak i det nå da??
4 og 8 år.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 10:24   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt bunad nå?

Sjekke på finn.no, og gå innom husfliden (eller lignende sjapper. Jeg aner ikke hvor du bor) og spør dem. Det er vel det lureste jeg kan komme på.

Gammel 29-08-10, 10:27   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Barnas Hus og BabyShop + Exit som selger festdrakter kan ha noe på lager, men da må du spørre de. Husfliden tror jeg har det på lager.
Lykke til.

Gammel 29-08-10, 10:37   #4
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bunad kan du bestille når som helst, men det tar månedsvis å få dem ferdigsydd. Jeg tipper du mener festdrakter eller noe sånt?

SparKjøp, Barnas Hus, Exit, finn.no er mine beste tips.

Eller her inne?

Gammel 29-08-10, 10:41   #5
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

I alle fall her, så har de fleste babyutstyrs butikkene de, men de ligger på lager, slik at man må spørre etter dem.
I fjor var vi ute for det samme, og de hadde både igjen på Cubus, Refleks og en annen butikk.

Gammel 29-08-10, 10:48   #6
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maysen, her.

I alle fall her, så har de fleste babyutstyrs butikkene de, men de ligger på lager, slik at man må spørre etter dem.
I fjor var vi ute for det samme, og de hadde både igjen på Cubus, Refleks og en annen butikk.

De har vel bare festdrakter?

Jeg tror at Husfliden her i byen har brukt hverdagsbunader til barn inne utenom "sesong"; kanskje de har det hos dere også, Grøten? Ellers var finn.no en god ide.

Gammel 29-08-10, 11:21   #7
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Kunne tenke med skikkelige bunader, men må vel over på festdrakter siden jeg skal ha det raskt. Skal ta en tur på Husfliden og sjekke.
Takk for tips alle sammen!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-10, 11:41   #8
Maysen
Nyter et nytt liv

Maysen sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Lillehammer
Blogginnlegg: 45
Maysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populærMaysen er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

De har vel bare festdrakter?

Jeg tror at Husfliden her i byen har brukt hverdagsbunader til barn inne utenom "sesong"; kanskje de har det hos dere også, Grøten? Ellers var finn.no en god ide.

Ja, det var festdrakter. Ikke bunader. De tar jo evigheter å få laget. Men som nevnt over, kan det jo finnes på finn.no tenker jeg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:46.